Αποτελέσματα live αναζήτησης

Ν. 5222/2025 — Εθνικός Τελωνειακός Κώδικας και άλλες διατάξεις - Συνταξιοδοτικές διατάξεις Προβολή νόμου
Άρθρο 243

Ειδικός φόρος επί των ακινήτων - Τροποποίηση περ. στ' παρ. 2 άρθρου 18 Κώδικα Φορολογίας Περιουσίας

§ 1
1. Στην περ. στ) της παρ. 2 του άρθρου 18 του Κώδικα Φορολογίας Περιουσίας (ν. 5219/2025, Α' 130), περί αντικειμένου, υποκειμένου και προσδιορισμού του φόρου επέρχονται οι ακόλουθες τροποποιήσεις: 
α) οι λέξεις «τα οποία» αντικαθίστανται από τη λέξη «που», 
β) οι λέξεις «και οι εταιρείες των οποίων κατέχουν το σύνολο των μετοχών:» αντικαθίστανται από τις λέξεις «και οι εταιρείες των οποίων κατέχουν, άμεσα ή έμμεσα, το σύνολο των μετοχών, μεριδίων ή μερίδων:», 
γ) στην υποπερ. (στβ) διαγράφονται οι λέξεις «, εφόσον το προϊόν της εκμετάλλευσης διατίθεται» και η περ. στ) διαμορφώνεται ως εξής:
«στ) Νομικά πρόσωπα και νομικές οντότητες που αποδεδειγμένα επιδιώκουν κοινωφελείς, εκπαιδευτικούς, πολιτιστικούς ή θρησκευτικούς σκοπούς στην Ελλάδα, καθώς και οι εταιρείες των οποίων κατέχουν, άμεσα ή έμμεσα, το σύνολο των μετοχών, μεριδίων ή μερίδων: 
στα) για τα ακίνητα που ιδιοχρησιμοποιούνται αποκλειστικά και αποδεδειγμένα για τους προαναφερόμενους σκοπούς, 
στβ) για τα ακίνητα που εκμεταλλεύονται αποδεδειγμένα για την εκπλήρωση των ίδιων σκοπών, καθώς και 
στγ) για τα ακίνητα που αποδεδειγμένα είναι κενά ή δεν αποφέρουν εισόδημα.»
§ 2
2. Η παρ. 1 καταλαμβάνει και τις εκκρεμείς υποθέσεις ενώπιον της Φορολογικής Διοίκησης και της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών για τις οποίες δεν έχει εκδοθεί ακόμα απόφαση.