Αποτελέσματα live αναζήτησης

Ν. 5219/2025 — Κώδικας Φορολογίας Περιουσίας Προβολή νόμου
Άρθρο 70

Φορολογία των περιουσιακών στοιχείων που παραχωρούνται στο Ελληνικό Δημόσιο

§ 1
1. Ακίνητα που δεν έχουν περιέλθει στην κατοχή του υπόχρεου σε φόρο δεν λαμβάνονται υπόψη για την επιβολή του φόρου, εφόσον μεταβιβασθούν από αυτόν στο Ελληνικό Δημόσιο χωρίς αντάλλαγμα.
§ 2
2. Μετοχές, ομολογίες και λοιποί τίτλοι παραστατικοί αξιών δεν λαμβάνονται υπόψη για την επιβολή του φόρου, εφόσον μεταβιβασθούν από τον υπόχρεο σε φόρο στο Ελληνικό Δημόσιο χωρίς αντάλλαγμα.
§ 3
3. Απαιτήσεις που χαρακτηρίζονται από τον υπόχρεο σε φόρο ως μη εισπράξιμες καθ' ολοκληρία, δεν λαμβάνονται υπόψη για την επιβολή του φόρου, εφόσον εκχωρηθούν από τον υπόχρεο σε φόρο στο Ελληνικό Δημόσιο χωρίς αντάλλαγμα.
§ 4
4. Τα περιουσιακά στοιχεία των παρ. 1 έως 3 δύνανται να μεταβιβασθούν ή εκχωρηθούν στο Ελληνικό Δημόσιο μέχρι τη λήξη της προθεσμίας για την άσκηση ενδικοφανούς προσφυγής κατά της πράξης προσδιορισμού του φόρου σύμφωνα με το άρθρο 72 του Κώδικας Φορολογικής Διαδικασίας (ν. 5104/2024, Α' 58).
§ 5
5. Η κατά περίπτωση μεταβίβαση ή εκχώρηση των περιουσιακών στοιχείων των παρ. 1, 2 και 3 δεν υπόκειται σε οποιοδήποτε τέλος μεταγραφής, φόρο, τέλος, δικαίωμα ή εισφορά υπέρ του ελληνικού Δημοσίου ή τρίτου. Τα δικαιώματα των συμβολαιογράφων και κτηματολογικών γραφείων περιορίζονται στο ένα πέμπτο (1/5) αυτών που καθορίζονται κάθε φορά και βαρύνουν αυτόν που μεταβιβάζει ή εκχωρεί.
§ 6
6. Με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών ορίζεται κάθε αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή του παρόντος άρθρου.