Αποτελέσματα live αναζήτησης

Ν. 5219/2025 — Κώδικας Φορολογίας Περιουσίας Προβολή νόμου
Άρθρο 12

Υπολογισμός του συμπληρωματικού φόρου

§ 1
1. Στην αξία των δικαιωμάτων της παρ. 2 του άρθρου 8 επί ακινήτων νομικού προσώπου ή νομικής οντότητας επιβάλλεται συμπληρωματικός φόρος, ο οποίος υπολογίζεται, σύμφωνα με τις επόμενες παραγράφους. Η αξία των δικαιωμάτων αυτών υπολογίζεται σύμφωνα με την παρ. 9 του άρθρου 9.
§ 2
2. Ο συμπληρωματικός φόρος υπολογίζεται στην αξία των δικαιωμάτων της παρ. 2 του άρθρου 8 με συντελεστή πέντε και μισό τοις χιλίοις (5,5‰). Ειδικά για τα ακίνητα τα οποία ιδιοχρησιμοποιούνται για την παραγωγή ή την άσκηση κάθε είδους επιχειρηματικής δραστηριότητας, ανεξαρτήτως αντικειμένου εργασιών, υπολογίζεται με συντελεστή ένα τοις χιλίοις (1‰). Για τα Ν.Π.Δ.Δ. και τα Ν.Π.Ι.Δ. μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα των περ. β), δ), ε) και ζ) και των υποπερ. στα) και στβ) της περ. στ) της παρ. 1 του άρθρου 10, ο συμπληρωματικός φόρος ισούται με τρία και μισό τοις χιλίοις (3,5%ο) επί της συνολικής αξίας των δικαιωμάτων της παρ. 2 του άρθρου 8 για τα ακίνητα που δεν ιδιοχρησιμοποιούν. Για τον υπολογισμό του συμπληρωματικού φόρου δεν συμπεριλαμβάνονται:
α) η αξία των δικαιωμάτων σε ακίνητα που απαλλάσσονται και κατά το μέρος της οριζόμενης απαλλαγής σύμφωνα με το άρθρο 10 και
β) η αξία των δικαιωμάτων σε ακίνητα της περ. δ) της παρ. 1 της Ενότητας Β' και της περ. ζ) της παρ. 2 της Ενότητας Β' του άρθρου 11.
§ 3
3. Κατά τα λοιπά, για τον υπολογισμό του συμπληρωματικού φόρου, εφαρμόζεται η παρ. 3 της Ενότητας Ε' του άρθρου 11.