§ 1
1. Με την επιφύλαξη των παρ. 4, 5 και 6 του άρθρου 87 και της παρ. 1 του άρθρου 106, η Φορολογική Διοίκηση υποχρεούται μετά από αίτηση του υπόχρεου σε φόρο να χορηγεί σε αυτόν πιστοποιητικό, στο οποίο βεβαιώνεται η υποβολή της φορολογικής δήλωσης καθώς και η ολική ή μερική εκπλήρωση των υποχρεώσεών του ή η απαλλαγή του σύμφωνα με το παρόν Μέρος.
§ 2
2. Το πιστοποιητικό της παρ. 1 ισχύει αποκλειστικά για ένα έτος από την έκδοσή του. Κατά τη διάρκεια της ισχύος του επιτρέπεται η έκδοση αντιγράφου του μόνο σε περίπτωση αποδεδειγμένης απώλειας ή καταστροφής του πρωτοτύπου. Κατ' εξαίρεση το πιστοποιητικό ισχύει για δύο (2) έτη για τα πρόσωπα της παρ. 3 του άρθρου 75.
§ 3
3. Σε υποθέσεις για τις οποίες η φορολογική υποχρέωση γεννάται από 1ης.1.2015 και εφεξής, το πιστοποιητικό της παρ. 1 απαιτείται για πέντε (5) επιπλέον έτη από τη λήξη του έτους εντός του οποίου λήγει η προθεσμία για την υποβολή της δήλωσης. Δεν απαιτείται πιστοποιητικό μετά την παρέλευση δέκα (10) ετών από το τέλος του έτους εντός του οποίου λήγει η προθεσμία για την υποβολή της δήλωσης.
§ 4
4. Η Φορολογική Διοίκηση δικαιούται να αρνηθεί τη χορήγηση πιστοποιητικού για κινητά περιουσιακά στοιχεία που περιλαμβάνονται στη δήλωση του υπόχρεου σε φόρο, εφόσον η αξία αυτών που δηλώθηκαν είναι εμφανώς κατώτερη από την πραγματική και δεν διασφαλίζεται η καταβολή του φόρου που αναλογεί στην πραγματική αξία αυτών από τα περιουσιακά στοιχεία της κτήσης αιτία θανάτου, δωρεάς ή γονικής παροχής που απομένουν στην κατοχή του υπόχρεου, αν δεν παρασχεθεί προηγουμένως η ασφάλεια της παρ. 5 του άρθρου 87.