Αποτελέσματα live αναζήτησης

Ν. 4892/2022 — Εκσυγχρονισμός του Ηλεκτρονικού Εθνικού Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης και άλλες επείγουσες διατάξεις Προβολή νόμου
Άρθρο 19

Μετακίνηση προσωπικού

§ 1
1. Προσωπικό του Ηλεκτρονικού Εθνικού Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e-Ε.Φ.Κ.Α.) δύναται να αποσπάται ή να μεταφέρεται στην Εταιρεία, για την κάλυψη κενών θέσεων κατηγορίας και ειδικότητας αντίστοιχης ή παρεμφερούς με αυτήν που ανήκει ο αποσπώμενος ή μεταφερόμενος, με βάση τα τυπικά προσόντα που κατέχει και σύμφωνα με τους όρους του παρόντος.
§ 2
2. Για την εφαρμογή του παρόντος, το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας αποστέλλει στον e-Ε.Φ.Κ.Α. αίτημα για κάλυψη συγκεκριμένων θέσεων, ανά κατηγορία και ειδικότητα, με απόσπαση ή μεταφορά προσωπικού από τον e-Ε.Φ.Κ.Α., το οποίο συνοδεύεται από έκθεση στην οποία τεκμηριώνεται η ανάγκη κάλυψης των συγκεκριμένων θέσεων, με αναφορά στον συνολικό αριθμό των θέσεων, ανά κατηγορία και ειδικότητα, για τις οποίες υποβάλλεται το αίτημα, καθώς, επίσης, και σε τυχόν εκκρεμείς διαδικασίες για πλήρωση θέσεων με πρόσληψη. Η διαδικασία της απόσπασης ή μεταφοράς εκκινεί με την έκδοση πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος από τον e-Ε.Φ.Κ.Α. προς το προσωπικό του και ολοκληρώνεται με την έκδοση απόφασης από το Διοικητικό Συμβούλιο της Εταιρείας, η οποία κοινοποιείται στον ενδιαφερόμενο και στον e-Ε.Φ.Κ.Α.. Η προϋπηρεσία που έχει αναγνωριστεί από τον e-Ε.Φ.Κ.Α. αναγνωρίζεται πλήρως για όλα τα δικαιώματα που απορρέουν από αυτήν.
§ 3
3. Πολιτικοί διοικητικοί υπάλληλοι, μόνιμοι και με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου, που υπηρετούν σε υπηρεσίες της παρ. 1 του άρθρου 3 του ν. 4440/2016 (Α’ 224), δύνανται να αποσπώνται ή να μετατάσσονται στην Εταιρεία, για την κάλυψη κενών θέσεων με τις διαδικασίες του ν. 4440/2016 (Α’ 224), περί ενιαίου συστήματος κινητικότητας στη δημόσια διοίκηση και την τοπική αυτοδιοίκηση και, ειδικά για την πρώτη εφαρμογή του παρόντος, με βάση το άρθρο 31 του ν. 4873/2021 (Α’ 248). Κατά παρέκκλιση των ανωτέρω διατάξεων, η διάρκεια των αποσπάσεων δεν μπορεί να υπερβαίνει τα τρία (3) έτη, με δυνατότητα παράτασης κατά ένα (1) έτος κατά μέγιστο.