Αποτελέσματα live αναζήτησης

Ν. 4172/2013 — Φορολογία εισοδήματος, επείγοντα μέτρα εφαρμογής του ν. 4046/2012, του ν. 4093/2012 και του ν. 4127/2013 και άλλες διατάξεις. Προβολή νόμου
Άρθρο 43

Φορολογικός συντελεστής

§ 1
1. Το εισόδημα από υπεραξία μεταβίβασης κεφαλαίου φορολογείται με συντελεστή δεκαπέντε τοις εκατό (15%). Ειδικά το εισόδημα από υπεραξία μεταβίβασης κεφαλαίου της παρ. 2 του άρθρου 42Α φορολογείται με συντελεστή πέντε τοις εκατό (5%).
§ 2
2. Ειδικά το εισόδημα από πρόσθετη απόδοση βάσει συμβατικού δικαιώματος του δεύτερου εδαφίου της παρ. 9 του άρθρου 42 φορολογείται με συντελεστή πέντε τοις εκατό (5%), εφόσον σωρευτικά:
α) το φυσικό πρόσωπο συνάπτει εργασιακή σχέση με το νομικό πρόσωπο και με βάση τη σύναψη της εργασιακής σχέσης μεταφέρει τη φορολογική κατοικία του στην Ελλάδα κατ' εφαρμογή του άρθρου 5Γ και
β) το νομικό πρόσωπο έχει για κάθε φορολογικό έτος δαπάνες στην Ελλάδα ποσού τουλάχιστον τριών εκατομμυρίων (3.000.000) ευρώ. Αν εντός του φορολογικού έτους η περίοδος που αφορά σε υποχρέωση δαπανών είναι μικρότερη των δώδεκα (12) μηνών, το ελάχιστο ποσό δαπανών υπολογίζεται αναλογικά. Η παρούσα έχει εφαρμογή για τα εισοδήματα του φορολογικού έτους για το οποίο υποβάλλεται η αίτηση του φυσικού προσώπου σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 5Γ και για επτά (7) συνολικά φορολογικά έτη, πέραν των οποίων δεν μπορεί να παραταθεί η εφαρμογή τους. Aν το εισόδημα της παρούσας αφορά χρονικό διάστημα πριν από τη μεταφορά της φορολογικής κατοικίας του φυσικού προσώπου στην Ελλάδα και πριν από την έναρξη της εργασιακής του σχέσης με το νομικό πρόσωπο που είναι εγκατεστημένο στην Ελλάδα, το μέρος του εισοδήματος που αναλογεί στο εν λόγω χρονικό διάστημα δεν υπόκειται σε φόρο στην Ελλάδα.