|
Κλιμάκιο Εισοδήματος (ευρώ) |
Φορολογικός Συντελεστής % |
Φόρος Κλιμακίου (ευρώ) |
Σύνολο Εισοδήματος (ευρώ) |
Σύνολο Φόρου (ευρώ) |
|
8.000 |
0 |
0 |
8.000 |
0 |
|
4.000 |
10 |
400 |
12.000 |
400 |
|
4.000 |
18 |
720 |
16.000 |
1.120 |
|
6.000 |
24 |
1.440 |
22.000 |
2.560 |
|
4.000 |
26 |
1.040 |
26.000 |
3.600 |
|
6.000 |
32 |
1.920 |
32.000 |
5.520 |
|
8.000 |
36 |
2.880 |
40.000 |
8.400 |
|
20.000 |
38 |
7.600 |
60.000 |
16.000 |
|
40.000 |
40 |
16.000 |
100.000 |
32.000 |
|
Υπερβάλλον |
45 |
|
|
|
Για τους νέους ηλικίας έως και τριάντα ετών, για τους συνταξιούχους άνω των εξήντα πέντε ετών και τα άτομα με ειδικές ανάγκες, όπως ορίζονται στην παράγραφο 2 του άρθρου 8 ή συνταξιούχους ανεξαρτήτως ηλικίας με παιδιά με ειδικές ανάγκες, το αφορολόγητο ποσό ορίζεται στις δώδεκα χιλιάδες (12.000) ευρώ. Ειδικά για τους παραπάνω συνταξιούχους και τα άτομα με ειδικές ανάγκες, όταν το συνολικό τους εισόδημα είναι από δώδεκα χιλιάδες (12.000) ευρώ και άνω, το ποσό του φόρου που προκύπτει με βάση την ανωτέρω κλίμακα περιορίζεται ώστε το συνολικό καθαρό εισόδημα που προκύπτει μετά την αφαίρεση του φόρου να μην υπολείπεται του ποσού των δώδεκα χιλιάδων (12.000) ευρώ.»