Αποτελέσματα live αναζήτησης

Ν. 3842/2010 — Αποκατάσταση φορολογικής δικαιοσύνης, αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής και άλλες διατάξεις (Φόρος Ακίνητης Περιουσίας) Προβολή νόμου
Άρθρο 35

Υπολογισμός του φόρου νομικών προσώπων

§ 1
1. Η αξία των ακινήτων των νομικών προσώπων φορο­λογείται με συντελεστή έξι τοις χιλίοις (6‰).
§ 2
2. Η αξία των ακινήτων των ημεδαπών και των αλλο­δαπών, με τον όρο της αμοιβαιότητας, νομικών προσώ­πων ιδιωτικού ή δημοσίου δικαίου μη κερδοσκοπικού χα­ρακτήρα, που επιδιώκουν αποδεδειγμένα σκοπούς κοι­νωφελείς, θρησκευτικούς, φιλανθρωπικούς και εκπαι­δευτικούς, καθώς και τα υποκείμενα σε φόρο ακίνητα των νομικών προσώπων των περιπτώσεων ιβ', ιγ' και ιδ' του άρθρου 29, φορολογούνται με συντελεστή τρία τοις χιλίοις (3‰).
§ 3
3. Με συντελεστή ένα τοις χιλίοις (1‰) φορολογού­νται:
α) Η αξία των κτισμάτων των ακινήτων τα οποία ιδιοχρησιμοποιούνται για την παραγωγή ή την άσκηση εμπορικής δραστηριότητας από επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως αντικειμένου εργασιών.
β) Η αξία των κτισμάτων των ακινήτων τα οποία ιδιοχρησιμοποιούνται από τα νομικά πρόσωπα μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.
γ) Η αξία των υποκείμενων σε φόρο ακίνητων των πε­ριπτώσεων η' και ια' του άρθρου 29 του παρόντος νό­μου, με εξαίρεση τα ακίνητα των νομικών προσώπων δη­μοσίου δικαίου που φορολογούνται με συντελεστή τρία τοις χιλίοις (3‰).
δ) Η αξία των ακινήτων που περιλαμβάνονται στο ε­νεργητικό των εταιρειών επενδύσεων σε ακίνητη περι­ουσία και των Αμοιβαίων Κεφαλαίων Ακίνητης Περιου­σίας, όπως ορίζονται στο ν. 2778/1999 (ΦΕΚ 295 Α'), ό­πως ισχύει.
ε) η αξία των κτιρίων, τα οποία είναι προγενέστερα των εκάστοτε τελευταίων εκατό ετών και έχουν χαρακτηριστεί ως ιστορικά διατηρητέα μνημεία ή ως έργα τέχνης, που χρήζουν ειδικής προστασίας, από το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού.
§ 4
4. Ο φόρος που αναλογεί στη συνολική αξία των κτι­σμάτων που υπόκεινται σε φορολογία δεν μπορεί να εί­ναι μικρότερος από ένα (1) ευρώ ανά τετραγωνικό μέ­τρο, με εξαίρεση τα ημιτελή κτίσματα και τα γεωργικά και κτηνοτροφικά κτήρια.
§ 5
5. Για τα έτη 2010, 2011 , 2012 και 2013 η αξία των ιδιοχρησιμοποιούμενων ακινήτων των ξενοδοχειακών επιχειρήσε­ων οποιασδήποτε μορφής υπάγεται σε φόρο με συντε­λεστή 0,33‰. Για την περίπτωση αυτή δεν έχει εφαρμο­γή το ελάχιστο όριο του ενός (1) ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο των κτισμάτων.