Αποτελέσματα live αναζήτησης

Ν. 2948/2001 — Κυκλοφορία τραπεζογραμματίων και κερμάτων ευρώ και φορολογικές ρυθμίσεις για την εισαγωγή του ευρώ [Εισαγωγή του ευρώ - Τέλη κυκλοφορίας] Προβολή νόμου
Άρθρο 25

Τροποποιήσεις του Ν. 2127/1993

§ 1
Στο Ν. 2127/1993 (ΦΕΚ 48 Α') επέρχονται οι ακόλουθες τροποποιήσεις και συμπληρώσεις:
1. Η παράγραφος 2 του άρθρου 14 αντικαθίσταται ως εξής:
«2. Ποσά από φόρους του παρόντος νόμου μέχρι τρία (3) ευρώ κατά πράξη, που εισπράχθηκαν αχρεώστητα δεν επιστρέφονται. Το ποσό αυτό δύναται να αυξάνεται με αποφάσεις του Υπουργού Οικονομικών, μη δυνάμενο να υπερβεί τα δεκαπέντε (15) ευρώ».
2. Η παράγραφος 1 του άρθρου 20 αντικαθίσταται ως εξής:
«1. Οι συντελεστές του ειδικού φόρου κατανάλωσης στα παρακάτω πετρελαιοειδή προϊόντα ορίζονται ως εξής:

ΕΙΔΟΣ ΚΩΔ. Σ.Ο. ΠΟΣΟ ΦΟΡΟΥ ΣΕ ευρώ ΜΟΝΑΔΑ ΕΠΙΒΟΛΗΣ
α) Βενζίνη αεροπλάνων 27.10.00.26 437 χιλιόλιτρο
β) Βενζίνη με μόλυβδο 27.10.00.34 337 χιλιόλιτρο
γ) Βενζίνη χωρίς μόλυβδο
- με αριθμό οκτανίων μέχρι και 96,5 και


- με αριθμό οκτανίων μεγαλύτερο των 96,5 και

27.10.00.27
27.10.00.29

27.10.00.29
27.10.00.32
296


316
χιλιόλιτρο
δ) Βενζίνη χωρίς μόλυβδο με την προσθήκη ειδικών προσθέτων, που προορίζεται να χρησιμοποιηθεί, προσφέρεται προς πώληση ή και χρησιμοποιείται ως ισοδύναμο καύσιμο αντί της μολυβδούχου βενζίνης των κωδικών της Σ.Ο. 27.10.00.34 και 27.10.00.36 27.10.00.27
27.10.00.29
και 27.10.00.32
337 χιλιόλιτρο
ε) Ειδικό καύσιμο αεριωθούμενων τύπου βενζίνης 27.10.00.37 437 χιλιόλιτρο
στ) Πετρέλαιο εσωτερικής καύσης (DIESEL) κίνησης ΕΧ 27.10.00.66 245 χιλιόλιτρο
ζ) Πετρέλαιο εσωτερικής καύσης (DIESEL) θέρμανσης ΕΧ 27.10.00.67 245 χιλιόλιτρο
Ειδικά για την περίοδο από 1ης Νοεμβρίου μέχρι και 10 Απριλίου κάθε έτους ο φόρος του πετρελαίου θέρμανσης ορίζεται σε 123 ευρώ το χιλιόλιτρο.
Στην περίπτωση που οι ανωτέρω ημερομηνίες συμπίπτουν με μη εργάσιμες ημέρες, ως ημερομηνία λαμβάνεται η προηγούμενη εργάσιμη για την έναρξη και η επόμενη εργάσιμη για τη λήξη.
η) Πετρέλαιο εσωτερικής καύσης (DIESEL), άλλο από εκείνο των περιπτώσεων στ' και ζ' ΕΧ 27.10.00.66
και ΕΧ 27.10.00.67
245 χιλιόλιτρο
θ) Πετρέλαιο εξωτερικής καύσης (FUEL OIL - Μαζούτ) 27.10.00.74
έως και 27.10.00.78
38 μετρ. τόννος
ι) Κηροζίνη (φωτιστικό πετρέλαιο) 27.10.00.51 και ΕΧ 27.10.00.55 245 χιλιόλιτρο
ια) Κηροζίνη θέρμανσης ΕΧ 27.10.00.55 245 χιλιόλιτρο
Ειδικά για την περίοδο από 1ης Νοεμβρίου μέχρι και 10 Απριλίου κάθε έτους ο φόρος της κηροζίνης θέρμανσης ορίζεται σε 123 ευρώ το χιλιόλιτρο.
Στην περίπτωση που οι ανωτέρω ημερομηνίες συμπίπτουν με μη εργάσιμες ημέρες, ως ημερομηνία λαμβάνεται η προηγούμενη εργάσιμη για την έναρξη και η επόμενη εργάσιμη για τη λήξη.
ιβ) Υγραέρια και μεθάνιο που χρησιμοποιούνται ως καύσιμο ΕΧ 27.11.12.11 έως ΕΧ 27.11.19.00 και ΕΧ 27.11.29.00 100 μετρ. τόννος
ιγ) Υγραέρια και μεθάνιο για λοιπές, πλην της προηγούμενης περίπτωσης ιβ', χρήσεις ΕΧ 27.11.19.00 και ΕΧ 27.11.29.00 13 μετρ. τόννος»

3. Η παράγραφος 2 του άρθρου 23 αντικαθίσταται ως εξής:
«2. Ειδικά για τα πετρελαιοειδή προϊόντα που χρησιμοποιούνται στις παρακάτω περιπτώσεις, οι συντελεστές του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης ορίζονται ως εξής:

ΕΙΔΟΣ ΚΩΔ. Σ.Ο. ΠΟΣΟ ΦΟΡΟΥ ΣΕ ευρώ ΜΟΝΑΔΑ ΕΠΙΒΟΛΗΣ
α) Βενζίνη για γεωργικές χρήσεις άρθρου 16 του Ν. 3686/1957 (ΦΕΚ 64 Α') και δασικών συνεταιρισμών άρθρου 5 του Ν. 827/1978 (ΦΕΚ 194 Α') 27.10.00.34 και 27.10.00.36 299 χιλιόλιτρο
β) Υγραέρια και μεθάνιο που παραλαμβάνονται απευθείας από βιομηχανίες, προκειμένου να χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά ως καύσιμη ύλη (άρθρο 2 Ν.Δ. 4359/1964 (ΦΕΚ 147 Α') ΕΧ 27.11.12.11 έως ΕΧ 27.11.19.00 και ΕΧ 27.11.29.00 0,29 μετρ. τόννος
γ) Βενζίνη εκχύλισης (εξάνιο) που παραλαμβάνεται με τους όρους των διατάξεων του β.δ. 57/1967
(ΦΕΚ 14 Α')
ΕΧ 27.10.00.25 17 μετρ. τόννος
δ) Υγραέρια και μεθάνιο που χρησιμοποιούνται στη γεωργία ΕΧ 27.11.12.11 έως και ΕΧ 27.11.19.00 και ΕΧ 27.11.29.00 0,29 μετρ. τόννος
ε) Πετρέλαιο εσωτερικής καύσης (DIESEL) κίνησης που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος ΕΧ 27.10.00.66 120 χιλιόλιτρο»

4. Η παράγραφος 6 του άρθρου 26 καταργείται.
5. Το αναφερόμενο στο τελευταίο εδάφιο της παραγράφου 1 του άρθρου 26α ποσό των διακοσίων (200) δραχμών αντικαθίσταται σε 0,59 ευρώ.
6. Η παράγραφος 2 του άρθρου 30 αντικαθίσταται ως εξής:
«2. Ο φόρος αυτός ορίζεται σε 1,13 ευρώ ανά βαθμό PLATO κατά όγκο και εκατόλιτρο μπύρας».
7. Το άρθρο 34 αντικαθίσταται ως εξής:
«Ο συντελεστής του ειδικού φόρου κατανάλωσης που επιβάλλεται στα προϊόντα του προηγούμενου άρθρου ορίζεται σε 45 ευρώ ανά εκατόλιτρο τελικού προϊόντος με εξαίρεση τα προϊόντα που ορίζονται στα σημεία 5,6 και 7 του μέρους ΙΒ' του Παραρτήματος VI του Καν. (Ε.Κ.) του Συμβουλίου 1493/99, (L 179/14-7-99), για τα οποία ο συντελεστής ορίζεται σε 22,50 ευρώ ανά εκατόλιτρο τελικού προϊόντος».
8. Το άρθρο 36 αντικαθίσταται ως εξής:
«Ο συντελεστής του ειδικού φόρου κατανάλωσης που επιβάλλεται στα προϊόντα του προηγούμενου άρθρου είναι μηδέν (0) ευρώ».
9. Η παράγραφος 1 του άρθρου 38 αντικαθίσταται ως εξής:
«1. Ο συντελεστής του ειδικού φόρου κατανάλωσης που επιβάλλεται στα προϊόντα του προηγούμενου άρθρου είναι μηδέν (0) ευρώ.»
10. Στην παράγραφο 1 του άρθρου 45 η αναφερόμενη φράση «είναι υποχρεωμένοι να γράφουν σε δραχμές» αντικαθίσταται με τη φράση «είναι υποχρεωμένοι να γράφουν σε ευρώ».
11. Η περίπτωση α' της παραγράφου 1 του άρθρου 48 αντικαθίσταται ως εξής:
«α) στον Οργανισμό Γεωργικών Ασφαλίσεων, ποσό 0,06 ευρώ ανά χιλιάδα τεμαχίων,».
12. Το αναφερόμενο στην παράγραφο 4 του άρθρου 49 ποσό καθορίζεται σε 59 ευρώ.
13. Η παράγραφος 6 του άρθρου 57 αντικαθίσταται ως εξής:
«6. Ποσά φόρου μέχρι τρία (3) ευρώ κατά πράξη δεν εισπράττονται. Το ποσό αυτό δύναται με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών να αυξάνεται μέχρι δεκαπέντε (15) ευρώ.»
14. Το αναφερόμενο στην παράγραφο 4 του άρθρου 67 ποσό προστίμου καθορίζεται σε 14.673 ευρώ.