Αποτελέσματα live αναζήτησης

Ν. 1521/1950 — Περί φόρου μεταβιβάσεως ακινήτων Προβολή νόμου
Άρθρο 19
§ 1
1. Επί των από 1 Ιανουαρίου 1951 και εφεξής μεταβιβάσεων ακινήτων, πραγματικών δικαιωμάτων επί ακινήτων, πλοίων ή μεριδίου αυτών δεν επιβάλλονται α) αναλογικόν τέλος χαρτοσήμου και κατά περίπτωσιν προξενικόν τέλος δια τε το συμβόλαιον και δια την μεταγραφήν αυτού και β) αναλογικά δικαιώματα εμμίσθων μεταγραφοφυλάκων δια την μεταγραφήν των συμβολαίων των εν λόγω μεταβιβάσεων. Αι διατάξεις της παρούσης εφαρμόζονται αναλόγως και επί των περιπτώσεων της παραγράφου 3 του άρθρου 2 του παρόντος.


§ 2
2. Εκτός α) του φόρου μεταβιβάσεως και του παγίου τέλους χαρτοσήμου,
β) του φόρου υπέρ του ειδικού ταμείου εποικισμού του προβλεπομένου υπό του άρθρου 220 του αγροτικού κώδικος,
γ) του φόρου επί μεταβιβάσεως μεταλλείων του Νόμου ΓΦΚΔ' του έτους 1910 ως ισχύει,
δ) των νομίμων δικαιωμάτων των συμβολαιογράφων και
ε) των νομίμων δικαιωμάτων των αμίσθων φυλάκων μεταγραφών,
ουδείς έτερος φόρος, τέλος, δικαίωμα, εισφορά υπέρ του δημοσίου ή υπερ τρίτου επιβάλλεται επί της μεταβιβάσεως των ακινήτων ή των πραγματικών επ`αυτών δικαιωμάτων και επί της μεταγραφής αυτών ως και επί μεταβιβάσεως πλοίων ή μεριδίου αυτών.

§ 3
3. Δια κοινής αποφάσεως των Υπουργών Οικονομικών και Δικαιοσύνης επιτρέπεται, όπως ορισθή τρόπος επιδιώξεως της εισπράξεως των δικαιωμάτων των συμβολαιογράφων και των αμίσθων υποθηκοφυλάκων επί της τυχόν προκυπτούσης διαφοράς μεταξύ του δηλωθέντος τιμήματος του αντικειμένου της μεταβιβάσεως και της οριστικοποιηθείσης επί πλέον αξίας τούτου.