TAXHEAVEN

Η πιο αξιόπιστη πηγή φορολογικής ενημέρωσης

ΔΕΔ 1475/2025

Η ανταλλαγή προϊόντος ίσης αξίας απαιτεί έκδοση πιστωτικού και νέας απόδειξης - Πρόστιμο 1.000€ για μαγνητάκι 2€

Ημερομηνία: 10 Σεπτεμβρίου 2025

Κατηγορία: Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα, Κώδικας Φορολογικών διαδικασιών (Κ.Φ.Δ.)

Πηγή: https://tax2.taxheaven.gr/circulars/55558/ded-1475-2025


Αριθμός απόφασης: 1475

Τμήμα: Α8’

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Θεσσαλονίκη 10-9-2025

ΝΟΜΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΜΗΜΑ : Α8’ - Επανεξέτασης

ΑΠΟΦΑΣΗ

Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

Έχοντας υπ' όψη:

1. Τις διατάξεις :

α. Του άρθρου 72 του Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας (ν. 5104/2024 ΦΕΚ Α΄ 58), εφεξής ΚΦΔ.

β. Του άρθρου 10 της Δ. ΟΡΓ. Α 1125859 ΕΞ 2020/23.10.2020 Απόφασης του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε. (ΦΕΚ Β΄4738/26.10.2020) με θέμα «Οργανισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.)».

γ. Της ΠΟΛ 1064/28.04.2017 Απόφασης του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων

δ. Την με αριθμό Α. 1165/22.11.2022 Απόφαση του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε. με θέμα «Υποβολή ενδικοφανών προσφυγών και αιτημάτων αναστολής του άρθρου 63 του Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας (ν. 4987/2022), αποκλειστικά ψηφιακά μέσω διαδικτύου από το δικτυακό τόπο της Α.Α.Δ.Ε.» (ΦΕΚ Β΄6009).

2. Την ΠΟΛ 1069/04-03-2014 Εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών.

3.Την με αριθμό και ημερομηνία πρωτοκόλλου Δ.Ε.Δ. 1126366ΕΞ 2016/30-08-2016 Απόφαση του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών (ΦΕΚ 2759Β/01-092016) με θέμα «Παροχή εξουσιοδότησης υπογραφής».

4.Την με ημερομηνία κατάθεσης ...-2025 και με αριθμό πρωτοκόλλου ... ενδικοφανή προσφυγή της εταιρίας με την επωνυμία «...» με ΑΦΜ ..., κατά της με αρ. .../19-03-2025 πράξης επιβολής προστίμου άρθρου 57 §6 του ν.5104/2024 φορολογικής περιόδου 01.01.2024 – 31.12.2024, του Προϊσταμένου της Δ.Ο.Υ. ... και τα προσκομιζόμενα με αυτή σχετικά έγγραφα.

5. Την ως άνω προσβαλλόμενη πράξη, της οποίας ζητείται η ακύρωση.

6. Την Έκθεση Απόψεων του Προϊσταμένου της ... 7.Την εισήγηση του ορισθέντος υπαλλήλου του Τμήματος Α8 – Επανεξέτασης όπως αποτυπώνεται στο σχέδιο της απόφασης.

Επί της από ...-2025 και με αριθμό πρωτοκόλλου ... ενδικοφανούς προσφυγής της εταιρίας με την επωνυμία «...», με ΑΦΜ ..., η οποία κατατέθηκε εμπρόθεσμα και μετά την μελέτη και την αξιολόγηση όλων των υφιστάμενων στο σχετικό φάκελο εγγράφων και των προβαλλόμενων λόγων της ενδικοφανούς προσφυγής, επαγόμαστε τα ακόλουθα:

Με την με αρ. .../19-03-2025 πράξη επιβολής προστίμου άρθρου 57 §6 του ν.5104/2024 φορολογικής περιόδου 01.01.2024 – 31.12.2024, του Προϊσταμένου της Δ.Ο.Υ. ... επιβλήθηκε σε βάρος της προσφεύγουσας, με αντικείμενο εργασιών υπηρεσίες σχεδιασμού, υποστήριξης και ολοκλήρωσης συστήματος λογισμικού, λόγω μη έκδοσης μίας (1) απόδειξης λιανικής πώλησης από τον εν χρήσει ΦΗΜ είδους (μαγνητάκι) σε πελάτη, ή άλλου αντίστοιχου φορολογικού στοιχείου, συνολικής αξίας 2,00€ (καθαρής αξίας 1,61€, πλέον ΦΠΑ (13%) 0,39€), κατά παράβαση των διατάξεων των άρθρων 1,3, 5, 8, 12 και 13 Ν. 4308/2014 ( Ε.Λ.Π.), ήτοι πρόστιμο 1.000,00€ (0,39€χ50%< 500,00€χ2) καθ΄υποτροπή (πρώτη).



Η προσφεύγουσα, με την υπό κρίση ενδικοφανή προσφυγή, ζητά να ακυρωθεί, η ως άνω πράξη επιβολής προστίμου, ισχυριζόμενη ότι δεν τελέστηκε φορολογική παράβαση μη έκδοσης φορολογικού στοιχείου καθαρής αξίας 1,61€, πλέον ΦΠΑ (13%) 0,39€, για τη πώληση αναμνηστικού είδους (μαγνητάκι), καθώς δεν υπήρξε νέα πώληση αλλά επιστροφή προϊόντος και ανταλλαγή με άλλο είδος ίσης αξίας χωρίς να καταβληθεί εκ νέου κάποιο ποσό. Η αρχική απόδειξη είχε εκδοθεί και κρίθηκε σκόπιμο να μην προβεί σε έκδοση νέας ισόποσης απόδειξης καθότι κάτι τέτοιο θα δημιουργούσε ταμειακό έλλειμμα.



Επειδή, με τις διατάξεις του άρθρου 27 παρ.1 «Φορολογικός έλεγχος» του ν.5104/2024, ορίζεται ότι: «1. Η Φορολογική Διοίκηση έχει την εξουσία να επαληθεύει, να ελέγχει και να διασταυρώνει την εκπλήρωση των φορολογικών υποχρεώσεων εκ μέρους του φορολογούμενου, την ακρίβεια των φορολογικών δηλώσεων που υποβάλλονται σε αυτήν και να επιβεβαιώνει τον υπολογισμό και την καταβολή του οφειλόμενου φόρου, διενεργώντας έλεγχο σε έγγραφα, λογιστικά αρχεία (βιβλία και στοιχεία) και στοιχεία γνωστοποιήσεων και παρόμοιες πληροφορίες, θέτοντας ερωτήσεις στον φορολογούμενο και σε τρίτα πρόσωπα, ερευνώντας εγκαταστάσεις και μέσα μεταφοράς που χρησιμοποιούνται για τη διενέργεια επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, σύμφωνα με τις διαδικασίες και χρησιμοποιώντας μεθόδους που προβλέπονται στον Κώδικα.

Επειδή, με τις διατάξεις του άρθρου 30 «Διενέργεια επιτόπιου φορολογικού ελέγχου» του ν.5104/2024, ορίζεται ότι: «1. Ο υπάλληλος ή οι υπάλληλοι της Φορολογικής Διοίκησης που διενεργούν τον φορολογικό έλεγχο φέρουν έγγραφη εντολή διενέργειας επιτόπιου φορολογικού ελέγχου, η οποία εκδίδεται από τον Διοικητή ή από εξουσιοδοτημένα από αυτόν όργανα της Φορολογικής Διοίκησης, την οποία επιδεικνύουν μαζί με το δελτίο αστυνομικής ή υπηρεσιακής ταυτότητάς τους πριν από την έναρξη του φορολογικού ελέγχου. Η εντολή της Φορολογικής Διοίκησης για τη διενέργεια φορολογικού ελέγχου που εκδίδεται σύμφωνα με το παρόν κοινοποιείται στον φορολογούμενο με προηγούμενη έγγραφη ειδοποίηση. 2. Ο επιτόπιος φορολογικός έλεγχος διενεργείται στις εγκαταστάσεις του φορολογούμενου, κατά το επίσημο ωράριο εργασίας της Φορολογικής Διοίκησης, και μπορεί να παρατείνεται μέχρι την ολοκλήρωσή του. Η Φορολογική Διοίκηση δύναται να διενεργεί επιτόπιο φορολογικό έλεγχο και εκτός του επίσημου ωραρίου εργασίας, εφόσον απαιτείται από το είδος των δραστηριοτήτων του φορολογούμενου. Στην περίπτωση αυτή, γίνεται ειδική μνεία στην εντολή φορολογικού ελέγχου. Η είσοδος στην κατοικία του φορολογούμενου επιτρέπεται μόνο με εντολή του αρμόδιου Εισαγγελέα και ο έλεγχος πραγματοποιείται μόνο με την παρουσία δικαστικού λειτουργού. 3. Ο φορολογούμενος υποχρεούται να συνεργάζεται πλήρως και να διευκολύνει το έργο του υπαλλήλου ή των υπαλλήλων της Φορολογικής Διοίκησης που διενεργούν τον έλεγχο. Οι ελέγχοντες υπάλληλοι δεν δύνανται να μετακινούν βιβλία και στοιχεία ή έγγραφα που έχουν τεθεί στη διάθεσή τους σε άλλο τόπο, εκτός εάν ο φορολογούμενος αδυνατεί να παράσχει αμέσως ακριβή αντίγραφα, όπως προβλέπεται στην παρ. 1 του άρθρου 29. Σε αυτή την περίπτωση, τα έγγραφα και στοιχεία είναι δυνατόν να απομακρυνθούν από τις εγκαταστάσεις έναντι απόδειξης παραλαβής και επιστρέφονται στον φορολογούμενο μέσα σε δέκα (10) ημέρες από την παραλαβή. 4. Ο υπάλληλος της Φορολογικής Διοίκησης μπορεί, οποτεδήποτε, εφόσον το κρίνει απαραίτητο, να ζητήσει τη συνδρομή των οργάνων της Ελληνικής Αστυνομίας για τη διενέργεια του φορολογικού ελέγχου και τα όργανα της Ελληνικής Αστυνομίας υποχρεούνται να παρέχουν αυτή τη συνδρομή, κατά τον χρόνο και στον τόπο που ζητείται.».

Επειδή, σύμφωνα με το άρθρο 12 «Εκδιδόμενα στοιχεία για λιανική πώληση αγαθών ή υπηρεσιών» του ν.4308/2014: «1. Για κάθε πώληση αγαθών ή υπηρεσιών σε ιδιώτες καταναλωτές, μπορεί να εκδίδεται στοιχείο λιανικής πώλησης (απόδειξη λιανικής πώλησης ή απόδειξη παροχής υπηρεσιών), αντί έκδοσης τιμολογίου του άρθρου 8. Αντίτυπο αυτού του εγγράφου παραδίδεται, αποστέλλεται ή τίθεται στη διάθεση του πελάτη.[..] 8. Η έκδοση στοιχείων λιανικής πώλησης (αποδείξεων λιανικής ή τιμολογίων) γίνεται με τη χρήση φορολογικών ηλεκτρονικών μηχανισμών που προβλέπει ο ν. 1809/1988 (Α' 222) κατά τη θέση σε ισχύ του παρόντος νόμου.»

Επειδή, σύμφωνα με το άρθρο 13 «Χρόνος έκδοσης στοιχείων λιανικής πώλησης» του ν.4308/2014: «Το στοιχείο λιανικής πώλησης (απόδειξη ή τιμολόγιο) εκδίδεται: α) Σε περίπτωση πώλησης αγαθών, κατά το χρόνο παράδοσης ή την έναρξη της αποστολής….»

Επειδή, με τις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 57 του ν.5104/2024, ορίζεται ότι: 6. Σε πρόσωπο που ασκεί επιχειρηματική δραστηριότητα και δεν εκδίδει παραστατικά πώλησης (φορολογικά στοιχεία) ή εκδίδει ή λαμβάνει ανακριβή στοιχεία για πράξεις που επιβαρύνονται με Φ.Π.Α., επιβάλλεται πρόστιμο πενήντα τοις εκατό (50%) επί του φόρου που θα προέκυπτε από το μη εκδοθέν στοιχείο ή επί της διαφοράς, αντίστοιχα. Το πρόστιμο αυτό δεν μπορεί να είναι κατώτερο, αθροιστικά ανά φορολογικό έλεγχο, των διακοσίων πενήντα (250) ευρώ, σε περίπτωση που ο φορολογούμενος είναι υπόχρεος τήρησης απλογραφικού λογιστικού συστήματος, και των πεντακοσίων (500) ευρώ, σε περίπτωση που ο φορολογούμενος είναι υπόχρεος τήρησης διπλογραφικού λογιστικού συστήματος. Σε περίπτωση υποτροπής, επιβάλλεται πρόστιμο σε ποσοστό εκατό τοις εκατό (100%) επί του φόρου που θα προέκυπτε από το μη εκδοθέν στοιχείο ή επί της διαφοράς, αντίστοιχα, το οποίο δεν μπορεί να είναι κατώτερο, αθροιστικά ανά φορολογικό έλεγχο, των πεντακοσίων (500) ευρώ, αν ο φορολογούμενος είναι υπόχρεος τήρησης απλογραφικού λογιστικού συστήματος και των χιλίων (1.000) ευρώ, σε περίπτωση που ο φορολογούμενος είναι υπόχρεος τήρησης διπλογραφικού λογιστικού συστήματος. Σε περίπτωση κάθε νέας υποτροπής, επιβάλλεται πρόστιμο σε ποσοστό διακόσια τοις εκατό (200%) επί του φόρου που θα προέκυπτε από το μη εκδοθέν στοιχείο ή επί της διαφοράς, αντίστοιχα, το οποίο δεν μπορεί να είναι κατώτερο, αθροιστικά ανά φορολογικό έλεγχο, των χιλίων (1.000) ευρώ, σε περίπτωση που ο φορολογούμενος είναι υπόχρεος τήρησης απλογραφικού λογιστικού συστήματος και των δύο χιλιάδων (2.000) ευρώ, σε περίπτωση που ο φορολογούμενος είναι υπόχρεος τήρησης διπλογραφικού λογιστικού συστήματος.».

Επειδή, η έκθεση ελέγχου που συντάσσεται από τα φορολογικά όργανα αποτελεί δημόσιο έγγραφο (άρθρο 169 § 1 ΚΔΔ) και έχει την αποδεικτική αξία που ορίζει το άρθρο 171§§1 & 4 ΚΔΔ, αποτελεί δηλαδή πλήρη απόδειξη για όσα βεβαιώνονται ότι έγιναν από τον συντάκτη της ή ενώπιον αυτού, προς τα οποία μόνον για πλαστότητα μπορεί να προσβληθεί.

Επειδή, νομολογιακά έχει κριθεί (ΣΤΕ 2056/1994, ΔΕΦ Θεσσαλονίκης 41/2002) η πράξη επιβολής προστίμου είναι δυνατόν να στηρίζεται σε έκθεση ελέγχου που έχει συντάξει ο διενεργήσας τον έλεγχο υπάλληλος και ο οποίος είναι άλλος από εκείνον που εκδίδει την πράξη επιβολής, αρκεί η τελευταία να στηρίζεται στην έκθεση ελέγχου και στις διατυπωθείσες σε αυτή διαπιστώσεις. Παράβαση του τύπου της διαδικασίας δεν υφίσταται.

Επειδή, με τις διατάξεις του άρθρου 65 παρ. 3 του ν.5104/2024, ορίζεται ότι: « 3. Η πράξη επιβολής προστίμων περιλαμβάνει αυτοτελή αιτιολογία.

Επειδή, με τις διατάξεις του άρθρου 76 «Επαρκής αιτιολογία» του ν.5104/2024, ορίζεται ότι: « Η Φορολογική Διοίκηση έχει την υποχρέωση να παρέχει σαφή, ειδική και επαρκή αιτιολογία για τη νομική βάση, τα γεγονότα και τις περιστάσεις που θεμελιώνουν την έκδοση πράξης και τον προσδιορισμό φόρου.».

Επειδή, με τις διατάξεις του άρθρου 77 «Βάρος απόδειξης » του ν.5104/2024, ορίζεται ότι: « Σε περίπτωση αμφισβήτησης πράξης προσδιορισμού φόρου στο πλαίσιο ενδικοφανούς προσφυγής, ο φορολογούμενος ή οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο που προβαίνει στην εν λόγω αμφισβήτηση φέρει το βάρος της απόδειξης της πλημμέλειας της πράξης προσδιορισμού του φόρου.».

Επειδή, εν προκειμένω, σύμφωνα με την από ../2025 οικεία έκθεση μερικού επιτόπιου ελέγχου εφαρμογής διατάξεων Ε.Λ.Π. (ν. 4308/2014) και Κ.Φ.Δ. (ν.5104/2024) της Δ.Ο.Υ. ..., η οποία διαβιβάσθηκε στη Δ.Ο.Υ...., με το αριθμ. πρωτ…./11.03.25 έγγραφο (αρ.πρωτ. παραλαβής ../14.3.25 ) προκύπτουν τα εξής:

Την 22/12/2024 ημέρα της εβδομάδας Κυριακή και ώρα 17:24, ελεγκτές της Δ.Ο.Υ. .. διενεργώντας έλεγχο εφαρμογής των διατάξεων του Ν. 4308/2014 (Ε.Λ.Π.) δυνάμει της με αριθμό ../2024 εντολής προληπτικού φορολογικού ελέγχου της Προϊσταμένης της, στα .., μετέβησαν στο περίπτερο με είδη δώρων της προσφεύγουσας επιχείρησης που βρισκόταν στα.., στον χώρο του «Μύλου των Ξωτικών», όπου διαπίστωσαν ότι παρουσία τους η προσφεύγουσα δεν εξέδωσε μια Α.Λ.Σ. συνολικής αξίας 2,00€, για το ποσό που κατέβαλε πελάτισσά της για την πώληση είδους (μαγνητάκι) με απεικόνιση τον Μύλο των Ξωτικών, από τον εν χρήσει ΦΗΜ του Ν.1809/88 ή άλλο φορολογικό στοιχείο, κατά παράβαση των διατάξεων των άρθρων 1,3, 8,9,10,11,12 & 13 των Ελληνικών Λογιστικών Προτύπων (Ν.

4308/2014) Κατόπιν τούτου οι ελεγκτές αφού γνωστοποίησαν την ιδιότητά τους, επιδεικνύοντας την εντολή ελέγχου και τις αστυνομικές τους ταυτότητες στην υπεύθυνη πωλήτρια κ. …, ζήτησαν την έκδοση ενδεικτικής Α.Λ.Σ., αξίας 0,10 λεπτών, καθώς και του ημερήσιου δελτίου μερικής είσπραξης «X».

Η πωλήτρια εξέδωσε ενδεικτική Α.Λ.Σ. αξίας 0,10 ευρώ και το ημερήσιο δελτίο μερικής είσπραξης «X» . Την ενημέρωσαν για τη διαπιστωθείσα παράβαση, αλλά ισχυρίστηκε ότι επρόκειτο για αλλαγή προϊόντος και όχι για πώληση. Στη συνέχεια οι ελεγκτές ζήτησαν να τους επιδειχθεί το πιστωτικό στοιχείο λιανικής πώλησης του άρθρου 12 § 4 του Ν.4308/2014-Ε.Λ.Π. που εκδίδεται σε περίπτωση επιστροφών ή εκπτώσεων αλλά η πωλήτρια δήλωσε ότι δεν εξέδωσε πιστωτικό στοιχείο.

Ακολούθως από τα μέλη του συνεργείου ελέγχου, συντάχθηκε και επιδόθηκε στον υπεύθυνο της ελεγχόμενης οντότητας τη στιγμή εκείνη, κ. …, το με αρ. …/22-12-2024 Σημείωμα Διαπιστώσεων Ελέγχου- κλήση σε ακρόαση (άρθρο 66 & 33 του Ν.5104/2024 και άρθρο 6 του Ν. 2690/1999), και ο αρ. …/22-12- 2024 προσωρινός προσδιορισμός προστίμου, προκειμένου η προσφεύγουσα εντός είκοσι (20) ημερών από την επομένη της επίδοσης να υποβάλει εγγράφως στην Υπηρεσία τους τις απόψεις της, ως προς τις διαπιστωθείσες παραβάσεις.

Ανταποκρινόμενη η προσφεύγουσα στις 15/01/2025, υπέβαλε με το αρ. Πρωτ. ../15-12025 έγγραφο τους ισχυρισμούς της, ζητώντας να μην καταλογισθεί το πρόστιμο διότι δεν υπήρξε νέα πώληση, αλλά επιστροφή προϊόντος, για το οποίο είχε ήδη εκδοθεί Α.Λ.Σ. και η πωλήτρια δεν εξέδωσε νέα Α.Λ.Σ., καθότι κάτι τέτοιο θα της δημιουργούσε ταμειακό έλλειμμα.

Οι ισχυρισμοί της προσφεύγουσας δεν έγιναν αποδεκτοί από τους ελεγκτές, καθώς το αντίτιμο της πώλησης ποσού 2,00€ εισπράχθηκε από την πελάτισσα ενώπιον τους και όχι σε προγενέστερο χρόνο. Στη περίπτωση δε, που υπήρχε επιστροφή είδους, όπως ισχυρίζεται η προσφεύγουσα θα έπρεπε να είχε εκδώσει πιστωτικό στοιχείο λιανικής πώλησης του άρθρου 12 § 4 του Ν.4308/2014-Ε.Λ.Π. λόγω επιστροφής κάτι που δεν έπραξε.

Βάσει της ανωτέρω έκθεσης ελέγχου από τον Προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ. .. εκδόθηκε η προσβαλλόμενη πράξη επιβολής προστίμου άρθρου 57 παρ. 6 του ν. 5104/2024 φορολογικού έτους 2024.

Επειδή, από το ηλεκτρονικό σύστημα taxis η Δ.Ο.Υ. .. διαπίστωσε τη διάπραξη από την προσφεύγουσα της ίδιας παράβασης, ήτοι της μη έκδοσης φορολογικών στοιχείων, εντός πενταετίας από προηγούμενο διαφορετικό φορολογικό έλεγχο για την οποία είχε εκδοθεί η με αρ. ΠΕΠ ../28-6-2022 και καταλογίσθηκε σε βάρος της προσφεύγουσας πρόστιμο ύψους 1.000,00 ευρώ, λόγω μη έκδοσης καθ΄υποτροπή (πρώτη) μίας (1) απόδειξης λιανικής πώλησης, ή άλλου φορολογικού στοιχείου για την πώληση είδους (μαγνητάκι) σε πελάτη, συνολικής καθαρής αξίας 1,61€, πλέον ΦΠΑ (13%) 0,39€, κατά παράβαση των διατάξεων των άρθρων 1,3, 5, 8, 12 και 13 Ν. 4308/2014 ( Ε.Λ.Π.), ήτοι πρόστιμο 1.000,00€ (0,39€χ50%< 500,00€χ2).

Επειδή, η προσφεύγουσα ούτε κατά τη διάρκεια του ελέγχου, ούτε και κατά το χρόνο εξέτασης της υπό κρίση ενδικοφανούς προσφυγής προσκόμισε στοιχεία που να ανατρέπουν το πόρισμα του ελέγχου.

Επειδή, η υπό κρίση έκθεση ελέγχου της Δ.Ο.Υ. ... αποτελεί πλήρη απόδειξη για όσα βεβαιώνονται ότι έγιναν, συνεπώς τα όσα επικαλείται η προσφεύγουσα δεν δύνανται να γίνουν αποδεκτά

Αποφασίζουμε

Την απόρριψη, της με αρ. πρωτ. ... /17-4-2025 ενδικοφανούς προσφυγής της εταιρίας με την επωνυμία «...» με ΑΦΜ .... Οριστική φορολογική υποχρέωση με βάση την παρούσα απόφαση:

Η με αρ. .../19-03-2025 πράξη επιβολής προστίμου άρθρου 57 §6 του ν.5104/2024 φορολογικής περιόδου 01.01.2024 – 31.12.2024, του Προϊσταμένου της Δ.Ο.Υ. .... Ποσό Πρόστιμο (άρθρου 57 παρ. 6 του ν. 5104/2024) 1.000,00€ (0,39€χ50%< 500,00€χ2) καθ΄υποτροπή (πρώτη)

Εντελλόμεθα όπως αρμόδιο όργανο κοινοποιήσει με τη νόμιμη διαδικασία την παρούσα

απόφαση στην υπόχρεη.

Ακριβές αντίγραφο ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥ Η υπάλληλος του Αυτοτελούς ΤΗΣ Δ/ΝΣΗΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ Γραφείου Διοικητικής Υποστήριξης

Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ

ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

Α8 ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗΣ α/α

ΜΑΒΙΝΙΔΟΥ ΚΥΡΑΤΣΑ

Σ η μ ε ί ω σ η : Κατά της απόφασης αυτής επιτρέπεται η άσκηση προσφυγής ενώπιον των αρμόδιων Διοικητικών Δικαστηρίων εντός τριάντα (30) ημερών από την κοινοποίησή της

TAXHEAVEN.GR | © 2026 Taxheaven | Ημ. εκτύπωσης: 10/10/2026 20:43