TAXHEAVEN
Η πιο αξιόπιστη πηγή φορολογικής ενημέρωσης
Θεσσαλονίκη 03/12/2024
Αριθμός απόφασης: 2529
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ
ΥΠΟΔ/ΝΣΗ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
ΤΜΗΜΑ Α7-ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗΣ
Ταχ. Δ/νση: Τακαντζά 8-10
Ταχ. Κώδικας: 546 39 Θεσσαλονίκη
Τηλέφωνο: 2313332246
E-Mail: ded.thess@aade.gr
Url :www.aade.gr
ΑΠΟΦΑΣΗ
Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ
Έχοντας υπ' όψη:
1. Τις διατάξεις:
α. Του άρθρου 72 του Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας (ν. 5104/2024 ΦΕΚ Α' 58) εφεξής ΚΦΔ.
β. Του άρθρου 10 της Δ. ΟΡΓ. Α 1125859 ΕΞ 2020/23.10.2020 Απόφασης του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε. (ΦΕΚ Β' 4738/26.10.2020) με θέμα «Οργανισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.)»
γ. Της ΠΟΛ 1064/12.04.2017 Απόφασης του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΦΕΚ Β' 1440/27-04-2017).
δ.Την με αριθμό Α 1165/22-11-2022 απόφαση του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) με θέμα «Υποβολή ενδικοφανών προσφυγών και αιτημάτων αναστολής του άρθρου 63 του Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας (ν. 4987/2022), αποκλειστικά ψηφιακά μέσω διαδικτύου από το δικτυακό τόπο της Α.Α.Δ.Ε.» (ΦΕΚ Β' 6009)
2. Την ΠΟΛ 1069/4-3-2014 Εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών.
3. Την Δ.Ε.Δ. 1126366 ΕΞ 2016/30.08.2016 (ΦΕΚ Β' 2759/1.9.2016) Απόφαση του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών «Παροχή εξουσιοδότησης υπογραφής».
4. Τη με ημερομηνία 06/07/2024 και με αριθμό πρωτοκόλλου ...... ενδικοφανή προσφυγή της .................... με ΑΦΜ ............, κατά της με αριθμό ειδοποίησης /14-06-2024 πράξης διοικητικού προσδιορισμού φόρου εισοδήματος, φορολογικού έτους 2023, του προϊσταμένου της ΔΟΥ Γ ρεβενών, καθώς και τα προσκομιζόμενα με αυτή σχετικά έγγραφα.
5. Την ως άνω αναφερόμενη πράξη, του προϊσταμένου της ΔΟΥ Γρεβενών, της οποίας ζητείται η τροποποίηση.
6. Τις απόψεις της ανωτέρω φορολογικής αρχής.
7. Την εισήγηση του ορισθέντος υπαλλήλου του Τμήματος Α7-Επανεξέτασης της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών, όπως αποτυπώνεται στο σχέδιο της απόφασης.
Επί της από 06-07-2024 και με αριθμό πρωτοκόλλου ..... ενδικοφανούς προσφυγής, η οποία υποβλήθηκε εμπρόθεσμα, και μετά την μελέτη και την αξιολόγηση όλων των υφιστάμενων στο σχετικό φάκελο εγγράφων και των προβαλλόμενων λόγων της ενδικοφανούς προσφυγής, επαγόμαστε τα ακόλουθα:
Η προσφεύγουσα συνυπέβαλε με το σύζυγό της την με αριθμό καταχώρησης......./14-06-2024 δήλωση φορολογίας εισοδήματος για το φορολογικό έτος 2023. Εφαρμοζομένων των διατάξεων των άρθρων 28Α-28Δ του Ν 4172/2013, συμπεριλήφθηκε στον κωδικό 406 της δήλωσης το ποσό των 14.534,52€ ως ελάχιστο ποσό καθαρού εισοδήματος από επιχειρηματική δραστηριότητα και εκδόθηκε η με αριθμό ειδοποίησης /14-06-2024 πράξη διοικητικού προσδιορισμού φόρου εισοδήματος φορολογικού έτους 2023, του προϊσταμένου της ΔΟΥ Γρεβενών, από την οποία προέκυψε τελικό ποσό προς καταβολή ύψους 2.516,91€.
Η προσφεύγουσα, με την υπό κρίση ενδικοφανή προσφυγή, ζητά την τροποποίηση της ανωτέρω πράξης, ισχυριζόμενη ότι από το 2011 έως και το έτος 2013 η έδρα της επιχείρησής της ήταν επί της οδού ............... στην κατοικία της, που μίσθωνε από τον κ.............Το έτος 2014 μετέφερε την έδρα της δραστηριότητάς της στο........., όπου της παραχώρησε δωρεάν τμήμα της οικίας, η γιαγιά της. Τον Σεπτέμβριο του έτους 2021 μετακόμισε με τον σύζυγό της σε ιδιόκτητη κατοικία επί της οδού ................... στα ........ Ακολούθως, στις 15/11/2023 εκμίσθωσαν την ιδιόκτητη κατοικία τους, επί της οδού ................. στα ......... στην οποία διέμεναν και μετακόμισαν στην οικία της γιαγιάς της στο ............... Ωστόσο, τις εν λόγω μεταβολές δεν τις δήλωσαν στην αρμόδια Δ.Ο.Υ., με αποτέλεσμα να μην ενεργοποιηθεί ο κωδικός 048 (Εμπίπτετε στην παρ.2 ή/και στην παρ.3 του άρθρου 28Γ ΚΦΕ και δικαιούστε μείωση του ελάχιστου καθαρού εισοδήματος από επιχειρηματική δραστηριότητα), της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος, φορολογικού έτους 2023.
Επειδή, με το άρθρο 22 του ν. 5104/2024, ορίζεται ότι: «1. α) Ο υπόχρεος σε υποβολή φορολογικών δηλώσεων υποβάλλει τις φορολογικές δηλώσεις στη Φορολογική Διοίκηση κατά τον χρόνο που προβλέπεται από την οικεία φορολογική νομοθεσία. ...».
Επειδή, με το άρθρο 28Α του ν. 4172/2013, ορίζεται ότι: «1. Για τους ασκούντες ατομική επιχείρηση της περ. γ) της παρ. 2 του άρθρου 1 του Ν. 4308/2014 (Α' 251) το ετήσιο ελάχιστο εισόδημα από την άσκηση της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας τεκμαίρεται ότι δεν υπολείπεται του ποσού που προσδιορίζεται σύμφωνα με το παρόν. 2. Ως ελάχιστο ετήσιο εισόδημα από την άσκηση επιχειρηματικής δραστηριότητας τεκμαίρεται ποσό μέχρι πενήντα χιλιάδες ευρώ (50.000 €) που προκύπτει από το άθροισμα των παρακάτω: α) ποσού μέχρι τις τριάντα χιλιάδες ευρώ (30.000 €) που αντιστοιχεί στο μεγαλύτερο εκ των εξής: αα) του ετήσιου ποσού του μικτού κατώτατου μισθού των άρθρων 134 του Κώδικα Ατομικού Εργατικού Δικαίου (π.δ. 80/2022, Α' 222) και 103 του παρόντος, όπως ισχύει κατά την τελευταία ημέρα του αντίστοιχου φορολογικού έτους, προσαυξανόμενου κατά δέκα τοις εκατό (10 %) για τα τρία (3) έτη που έπονται της δεύτερης τριετίας από τη δήλωση έναρξης επαγγελματικής δραστηριότητας, επιπλέον δέκα τοις εκατό (10%), επί του ποσού της τρίτης τριετίας για τα τρία (3) έτη που έπονται της δεύτερης τριετίας και επιπλέον δέκα τοις εκατό (10%), επί του ποσού της τέταρτης τριετίας για τα επόμενα έτη ή αβ) του ποσού που αντιστοιχεί στις μικτές αποδοχές του υψηλότερα αμειβόμενου υπαλλήλου που απασχολείται από τον υπόχρεο της παρ. 1, πλέον β) ποσού, έως δεκαπέντε χιλιάδες ευρώ (15.000 €), που ισούται με το δέκα τοις εκατό (10%) του ετήσιου κόστους που καταβάλλει ο υπόχρεος της παρ. 1 για τη μισθοδοσία του προσωπικού που απασχολεί, πλέον γ) ποσού που ανέρχεται στο πέντε τοις εκατό (5%) επί του ποσού, κατά το οποίο ο κύκλος εργασιών του υπόχρεου υπερβαίνει τον μέσο ετήσιο κύκλο εργασιών του Κωδικού Αριθμού Δραστηριότητας (Κ.Α.Δ.) της περ. ιστ) της παρ. 1 του άρθρου 16 του Ν. 4919/2022 (Α' 71), όπως ορίζεται με την απόφαση που εκδίδεται με βάση την παρ. 4 του άρθρου 57 του Ν. 4919/2022 , στον οποίο ο υπόχρεος πραγματοποιεί τα υψηλότερα έσοδα. Η προσαύξηση της περ. γ) δεν εφαρμόζεται στις ακόλουθες περιπτώσεις: α) όταν ο μέσος όρος του ετήσιου κύκλου εργασιών του αντίστοιχου Κ.Α.Δ. δεν υπερβαίνει τις δέκα χιλιάδες (10.000) ευρώ ή β) όταν το πλήθος των επιτηδευματιών που υπάγονται στον συγκεκριμένο Κ.Α.Δ. δεν υπερβαίνει τους τριάντα (30). Για την εφαρμογή της περ. γ) λαμβάνεται υπόψη ο μέσος όρος του ετήσιου κύκλου εργασιών του αντίστοιχου Κ.Α.Δ. δεύτερου βαθμού του προηγούμενου φορολογικού έτους, που αφορά στους υπόχρεους της παρ. 1, όπως αυτός αναρτάται στον ιστότοπο της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), εντός ενός μηνός από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος του άρθρου 67 εκάστου έτους. Για τον προσδιορισμού του μέσου όρου του προηγούμενου εδαφίου δεν λαμβάνονται υπόψη οι επιτηδευματίες με μηδενικό κύκλο εργασιών. Ειδικά ως προς τους υπόχρεους με Κ.Α.Δ. «εκμετάλλευση καταστήματος ψιλικών ειδών γενικά (47.19.10.01)», «εκμετάλλευση περιπτέρου (47.19.10.02)» και «λιανικό εμπόριο προϊόντων καπνού σε εξειδικευμένα καταστήματα (47.26)», για τον προσδιορισμό του ετήσιου κύκλου εργασιών του υπόχρεου και τον προσδιορισμό του μέσου όρου του ετήσιου κύκλου εργασιών του Κ.Α.Δ. δεν λαμβάνονται υπόψη οι πωλήσεις των καπνοβιομηχανικών προϊόντων της περ. α) της παρ. 4 του άρθρου 30 του Κώδικα Φόρου Προστιθέμενης Αξίας (ν. 2859/2000, Α' 248). Για τους υπόχρεους με Κ.Α.Δ. «εκμετάλλευση καταστήματος ψιλικών ειδών γενικά (47.19.10.01)» και «εκμετάλλευση περιπτέρου (47.19.10.02)» ως μέσος όρος της περ. γ) λαμβάνεται υπόψη ο μέσος όρος ετήσιου κύκλου εργασιών του συνόλου των επιτηδευματιών με τους δύο αυτούς Κ.Α.Δ., χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι επιτηδευματίες με μηδενικό κύκλο εργασιών. Για την εύρεση του μέσου όρου ετήσιου κύκλου εργασιών των επιτηδευματιών με τους λοιπούς τεταρτοβάθμιους κω-δικούς υπό τον Κ.Α.Δ. 47.19, πλην των Κ.Α.Δ. 47.19.10.01 και 47.19.10.02, δεν λαμβάνονται υπόψη οι επιτηδευματίες με Κ.Α.Δ. 47.19.10.01 και 47.19.10.02. ...»
Επειδή, με το άρθρο 28Γ του ν. 4172/2013, ορίζεται ότι: «... 3. Το ποσό της παρ. 2 του άρθρου 28Α μειώνεται κατά το ήμισυ (1/2) για υπόχρεους της παρ. 1 που ασκούν τη δραστηριότητά τους και έχουν την κύρια κατοικία τους σε οικισμούς με πληθυσμό μικρότερο των πεντακοσίων (500) κατοίκων ή σε νησιά με πληθυσμό μικρότερο των τριών χιλιάδων εκατό (3.100) κατοίκων».»
Επειδή, με το άρθρο 67 του ν. 4172/2013, ορίζεται ότι: «1. Ο φορολογούμενος που έχει συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας του υποχρεούται να δηλώνει όλα τα εισοδήματά του, τα φορολογούμενα με οποιοδήποτε τρόπο ή απαλλασσόμενα, στη Φορολογική Διοίκηση ηλεκτρονικά. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, η δήλωση αυτή μπορεί να υποβάλλεται στη Φορολογική Διοίκηση σε έγχαρτη μορφή. ... 3. Η δήλωση υποβάλλεται μέχρι και την 30ή Ιουνίου του αμέσως επόμενου φορολογικού έτους. ... 7. Με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών καθορίζονται ειδικότερα ο τρόπος και ο χρόνος υποβολής, ο τύπος και το περιεχόμενο της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος, οι εξαιρετικές περιπτώσεις για τις οποίες επιτρέπεται η μη ηλεκτρονική υποβολή της δήλωσης, καθώς και τα δικαιολογητικά ή άλλα στοιχεία τα οποία συνυποβάλλονται με αυτήν. .»
Επειδή, σύμφωνα με το άρθρο 28Δ του ν.4172/2013, όπως προστέθηκε με το άρθρο 18 του ν.5073/2023 και ισχύει για εισοδήματα που αποκτώνται στα φορολογικά έτη 2023 και επόμενα: «Το χρονικό διάστημα κατά το οποίο οι υπόχρεοι της παρ. 1 του άρθρου 28Α προέβησαν σε διακοπή της επαγγελματικής τους δραστηριότητας δεν προσμετράται για τον υπολογισμό της προσαύξησης της υποπερ. αα) της περ. α) της παρ. 2 του άρθρου 28Α και για τα χρονικά διαστήματα της παρ. 1 του άρθρου 28Γ».
Επειδή, με την υπ' αριθ. Α.1061/22.04.2024 Απόφαση του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε., με θέμα: «Τύπος και περιεχόμενο της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων φορολογικού έτους 2023, των λοιπών εντύπων και των δικαιολογητικών εγγράφων που συνυποβάλλονται με αυτή. Τύπος και περιεχόμενο της πράξης διοικητικού/διορθωτικού προσδιορισμού φόρου φορολογικών ετών 2023 και εφεξής.» προβλέπεται ότι: «... ΠΙΝΑΚΑΣ 2 (ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ) ... κα. Οι νέοι κωδικοί 047-048 «Εμπίπτετε στην παρ. 2 ή/και στην παρ. 3 του άρθρου 28Γ ΚΦΕ και δικαιούστε μείωση του ελάχιστου καθαρού εισοδήματος από επιχειρηματική δραστηριότητα;» συμπληρώνονται από το φορολογούμενο προκειμένου να λάβει την προβλεπόμενη κατά το ήμισυ μείωση του ελάχιστου ποσού καθαρού εισοδήματος των άρθρων 28Α-28Δ του ΚΦΕ. Στον υποπίνακα των κωδικών αυτών ο φορολογούμενος μπορεί να επιλέξει μία ή περισσότερες από τις κατωτέρω ενδείξεις:
Α) «Έχετε την ιδιότητα του πολύτεκνου ως γονέας ή απορφανισθέν τέκνο; (άρθρο πρώτο του ν.1910/1944) (Α ' 75)»
Β) «Είστε γονέας μονογονεϊκής οικογένειας με ανήλικα τέκνα;»
Γ) «Είστε εκμεταλλευτής ταξί με ποσοστό ιδιοκτησίας < 25%;»
Δ) «Επαγγελματική έδρα και κύρια κατοικία σε οικισμό με πληθυσμό μικρότερο των πεντακοσίων (500) κατοίκων ή σε νησιά με πληθυσμό μικρότερο των τριών χιλιάδων εκατό (3.100) κατοίκων» Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά καθορίζονται στο άρθρο 6 της παρούσας ενώ η εκκαθάριση των υπόψη δηλώσεων, κατόπιν ελέγχου των δικαιολογητικών, στις περιπτώσεις που απαιτείται θα ολοκληρώνεται στην αρμόδια για την παραλαβή της δήλωσης υπηρεσία. ...
Άρθρο 6 Δικαιολογητικά που συνυποβάλλονται ή φυλάσσονται για μελλοντικό έλεγχο ...
12. Για την εξαίρεση εφαρμογής του ελάχιστου ποσού του καθαρού εισοδήματος του άρθρου 28Α του ΚΦΕ ή την εφαρμογή των προβλεπόμενων μειώσεων των άρθρων 28Β-28Δ, απαιτούνται, κατά περίπτωση, τα κατωτέρω:
• Αναφορά σε νομοθετική ή κανονιστική ρύθμιση από την οποία να προκύπτει ο περιορισμός της άσκησης της επιχειρηματικής δραστηριότητας του υπόχρεου
• Πιστοποιητικό απόδειξης ιδιότητας πολύτεκνου ως γονέα ή απορφανισθέντος τέκνου
• Πιστοποιητικό απόδειξης ιδιότητας γονέα μονογονεϊκής οικογένειας με ανήλικα τέκνα π.χ. πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης ή ληξιαρχική πράξη γέννησης (σε περίπτωση άγαμης μητέρας), πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης ή ληξιαρχική πράξη θανάτου (στην περίπτωση χηρείας) ή δικαστική απόφαση απόδοσης επιμέλειας (σε περίπτωση διαζυγίου) ή ιδιωτικό συμφωνητικό που έχει κατατεθεί στο πρωτοδικείο για την έκδοση διαζυγίου (συναινετική λύση γάμου) ή τελεσίδικη δικαστική απόφαση υιοθεσίας από έναν γονέα ή πιστοποιητικό κράτησης σε σωφρονιστικό κατάστημα (φυλάκιση του άλλου γονέα) κ.λπ.
• Άδεια κυκλοφορίας για το ποσοστό ιδιοκτησίας των εκμεταλλευτών ταξί. ...»
Επειδή, στην προκειμένη περίπτωση από τα αρχεία της Υπηρεσίας μας (taxis) προκύπτει ότι η προσφεύγουσα από 01.01.2023 έως 31.12.2023 στο μητρώο δήλωνε ως διεύθυνση κατοικίας .................., Τ.Κ.......... Επιπλέον, την 21.06.2024 μετέφερε στο μητρώο την διεύθυνση κατοικίας, στο.............., Τ.Κ.......... Επιπλέον, προκύπτει ότι η προσφεύγουσα από 01.01.2023 έως 31.12.2023 στο μητρώο δήλωνε ως διεύθυνση άσκησης δραστηριότητας το .............., Τ.Κ.
Επειδή, από την με αριθμό καταχώρησης ......../14.06.2024 αρχική δήλωση φορολογίας εισοδήματος, φορολογικού έτους 2023 της προσφεύγουσας προκύπτει ότι: α) ως ταχυδρομική διεύθυνση της προσφεύγουσας αναφέρεται το .............., β) ως κύρια κατοικία στον πίνακα 5.
(Προσδιορισμός ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης) για τους δύο τελευταίους μήνες του έτους 2023, αναγράφεται το .............., και γ) στην αναλυτική κατάσταση μισθωμάτων ακίνητης περιουσίας
(Ε2) της ως άνω δήλωσης αναφέρεται ότι η ιδιόκτητη κατοικία επί της οδού ................. στα..........έχει μισθωθεί στον............... με ΑΦΜ..........για 1,5 μήνα.
Επειδή, ο μισθωτής της ως άνω οικίας ................ με ΑΦΜ .........., στην με αριθμό καταχώρησης ........./03.07.2024 αρχική δήλωση φορολογίας εισοδήματος, φορολογικού έτους 2023, δηλώνει ως κύρια κατοικία στον πίνακα 5. (Προσδιορισμός ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης) για τους δύο τελευταίους μήνες του έτους 2023, κατοικία επί της οδού..................... στα.......... και στον κωδικό 813 (ενοίκιο που πληρώσατε για κύρια κατοικία της οικογένειας) του πίνακα 6 (Πρόσθετα ποσά εισοδήματος και λοιπά πληροφοριακά στοιχεία) ποσό 240,00€, με στοιχεία εκμισθωτή τον σύζυγο της προσφεύγουσας ................... με ΑΦΜ............ (αριθμό δήλωσης μίσθωσης..........).
Επειδή, σύμφωνα με τα ανωτέρω, προκύπτει ότι η προσφεύγουσα εκ παραδρομής δεν είχε μεταβάλλει στο μητρώο για το φορολογικό έτος 2023, τη διεύθυνση κατοικίας της από την ............... στα..........σε.............., καθόσον από τη δήλωση φορολογίας εισοδήματος και την αναλυτική κατάσταση μισθωμάτων ακίνητης περιουσίας, που υπέβαλε για το εν λόγω έτος προκύπτει ότι η διεύθυνση κατοικίας της, ήταν το ............. από την 15/11/2023 και μετά. Η διεύθυνση άσκησης δραστηριότητας στο μητρώο ήταν για το φορολογικό έτος 2023 το....
Επειδή, με την υπ' αριθ. 2081/Β4-241 απόφαση του Προέδρου της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής με θέμα: «Αποτελέσματα της Απογραφής Πληθυσμού-Κατοικιών έτους 2021 που αφορούν στον Μόνιμο Πληθυσμό της Χώρας έως και το επίπεδο του οικισμού - Διόρθωση ως προς τις Δημοτικές Κοινότητες της υπό στοιχεία 2846/Β4-461/21.4.2023 απόφασης «Αποτελέσματα της Απογραφής Πληθυσμού-Κατοικιών έτους 2021 που αφορούν στο Μόνιμο Πληθυσμό της Χώρας» (Β' 2802).» προκύπτει ότι ο μόνιμος πληθυσμός στο..............ανέρχεται σε 58 άτομα.
Κατόπιν των ανωτέρω ο ισχυρισμός της προσφεύγουσας προβάλλεται βάσιμα και γίνεται αποδεκτός, καθόσον η προσφεύγουσα για το φορολογικό έτος 2023 εμπίπτει στις διατάξεις του άρθρο 28Γ παρ. 3 του ν. 4172/2013 και ως εκ τούτου το ποσό της παρ. 2 του άρθρου 28Α μειώνεται κατά το ήμισυ (1/2) αναλογικά για το χρονικό διάστημα από 15/11/2023 έως την 31/12/2023, καθόσον ασκεί τη δραστηριότητά της και έχει την κύρια κατοικία της στο ......................., Τ.Κ..........., ήτοι σε οικισμό με πληθυσμό μικρότερο των πεντακοσίων (500) κατοίκων.
Αποφασίζουμε
Την αποδοχή της υπ' αριθ. πρωτ....../06.07.2024 ενδικοφανούς προσφυγής της .................... με ΑΦΜ ..............και συγκεκριμένα την τροποποίηση της υπ' αριθ. ειδοποίησης ....../14.06.2024 (αριθ. δήλωσης ...../14.06.2024) πράξης διοικητικού προσδιορισμού φόρου φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων 2023, του Προϊσταμένου της Δ.Ο.Υ. Γρεβενών, σύμφωνα με το σκεπτικό της παρούσας.
Εντελλόμεθα όπως αρμόδιο όργανο κοινοποιήσει με τη νόμιμη διαδικασία την παρούσα απόφαση στην υπόχρεη.
ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥ ΤΗΣ Δ/ΝΣΗΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ
Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗΣ
ΜΑΒΙΝΙΔΟΥ ΚΥΡΑΤΣΑ
Σ η μ ε ί ω σ η : Κατά της απόφασης αυτής επιτρέπεται η άσκηση προσφυγής ενώπιον των αρμόδιων Διοικητικών Δικαστηρίων εντός τριάντα (30) ημερών από την κοινοποίησή της.