Αποτελέσματα live αναζήτησης

Αρχική › Φορολογικό Αρχείο › Τέλη και Ειδικές Φορολογίες

ΣτΕ 2023/2025

Πενταετής παραγραφή στα τέλη χαρτοσήμου - Δεν εφαρμόζεται η εικοσαετία του Αστικού Κώδικα

ΣτΕ 2023/2025
Πενταετής παραγραφή στα τέλη χαρτοσήμου - Δεν εφαρμόζεται η εικοσαετία του Αστικού Κώδικα

Το παρόν είναι προσβάσιμο μόνο από τους συνδρομητές του κόμβου, αποτελεί αντικείμενο ειδικής επεξεργασίας και πνευματικής δημιουργίας και προστατεύεται από την νομοθεσία περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Συγγενικών Δικαιωμάτων. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση και η με οποιονδήποτε τρόπο και μέσο αναπαραγωγή του, εξ’ ολοκλήρου, τμηματικά ή περιληπτικά.
Περίληψη

 «[...] ούτε στον Κώδικα νόμων περί τελών χαρτοσήμου (Κ.Ν.Τ.Χ., π.δ. της 28.7.1931, Α΄ 239) ούτε στον ν. 4169/1961 (Α΄ 81) υπάρχουν διατάξεις περί παραγραφής της αξίωσης του Δημοσίου προς επιβολή, αντιστοίχως, του οφειλόμενου τέλους χαρτοσήμου ή της κατ' άρθρο 11 παρ. 1 περ. Γ του ν. 4169/1961 εισφοράς υπέρ ΟΓΑ. Εξάλλου, δεν μπορούν να εφαρμοσθούν ούτε οι γενικές διατάξεις περί παραγραφής του Αστικού Κώδικα (π.δ. 456/1984, Α΄ 164), όπως η διάταξη του άρθρου 249, η οποία ορίζει μεν ότι "Εφόσον δεν ορίζεται διαφορετικά, οι αξιώσεις παραγράφονται σε είκοσι χρόνια", αφορά, ωστόσο

Συνδρομητικό περιεχόμενο

Το πλήρες κείμενο αυτής της απόφασης ή του νόμου είναι διαθέσιμο στα εγγεγραμμένα μέλη με πρόσβαση στην υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Αποκτήστε πρόσβαση — 100,00€/έτος
(πλέον Φ.Π.Α.)
Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο στον κόμβο, επιλέξτε «Εγγραφή» πάνω δεξιά. Αν είστε μέλος και θέλετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες, πατήστε εδώ.
210 67 73 722 · 210 82 23 705 · 216 70 02 616 · 216 70 02 617 · 216 70 02 618