Αποτελέσματα live αναζήτησης

Αρχική › Φορολογικό Αρχείο › Φορολογία Εισοδήματος

ΔΕΔ 279/2025 — Συμβολαιακή Γεωργία

Μη αναγνώριση φορολογικής απαλλαγής ν. 4935/2022 (50%) λόγω εκπρόθεσμης υποβολής σύμβασης συμβολαιακής γεωργίας - Μη επίκληση λόγων ανωτέρας βίας

ΔΕΔ 279/2025
Μη αναγνώριση φορολογικής απαλλαγής ν. 4935/2022 (50%) λόγω εκπρόθεσμης υποβολής σύμβασης συμβολαιακής γεωργίας - Μη επίκληση λόγων ανωτέρας βίας

Θεσσαλονίκη 21/02/2025
Αριθμός απόφασης: 279



ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ
ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗΣ & ΝΟΜΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
ΤΜΗΜΑ : Α7' - Επανεξέτασης

Ταχ. Δ/νση: Τακαντζά 8 -10
Ταχ. Κώδικας: 54639 - Θεσσαλονίκη
Τηλέφωνο : 2313332246
e mail: ded.thess@aade.gr

ΑΠΟΦΑΣΗ
Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

1. Τις διατάξεις :

α. Του άρθρου 72 του ν. 5104/2024 (ΦΕΚ A' 58/19-04-2024) εφεξής Κ.Φ.Δ..

β. Του άρθρου 10 της Δ. ΟΡΓ. Α 1125859 ΕΞ 2020/23.10.2020 Απόφασης του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε. (ΦΕΚ Β' 4738/26.10.2020) με θέμα «Οργανισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.)»

γ. Της ΠΟΛ 1064/2017 Απόφασης του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΦΕΚ Β' 1440/27-04-2017).

δ. Την με αριθμό Α.1165/2022 απόφαση του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) με θέμα «Υποβολή ενδικοφανών προσφυγών και αιτημάτων αναστολής του άρθρου 63 του Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας (ν. 4987/2022), αποκλειστικά ψηφιακά μέσω διαδικτύου από το δικτυακό τόπο της Α.Α.Δ.Ε.» (ΦΕΚ Β' 6009)

2. Την ΠΟΛ.1069/2014 Εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών.

3. Την Δ.Ε.Δ. 1126366 ΕΞ 2017/30.08.2016 (ΦΕΚ Β' 2759/1.9.2016) Απόφαση του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών «Παροχή εξουσιοδότησης υπογραφής».

4.  Την με ημερομηνία κατάθεσης 29/10/2024 και με αριθμό ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου ........ ενδικοφανή προσφυγή της.................................................με ΑΦΜ.................κατοίκου......................κατά της με αρ. ειδ........../04-10-2024 και αρ. δήλωσης πράξης διορθωτικού προσδιορισμού φόρου εισοδήματος φορολογικού έτους 2023 του Προϊσταμένου της Δ.Ο.Υ. Τρικάλων και τα προσκομιζόμενα με αυτήν σχετικά έγγραφα.

5. Την ανωτέρω προσβαλλόμενη πράξη, της οποίας ζητείται η ακύρωση.

6. Την Έκθεση Απόψεων του Προϊσταμένου της Δ.Ο.Υ. Τρικάλων.

7. Την εισήγηση του ορισθέντος υπαλλήλου του Τμήματος Α7 - Επανεξέτασης, όπως αποτυπώνεται στο σχέδιο της απόφασης.

Επί της με ημερομηνία κατάθεσης 29/10/2024 και με αριθμό πρωτοκόλλου ........ ενδικοφανούς προσφυγής της.................................................με ΑΦΜ.................η οποία υποβλήθηκε εμπρόθεσμα και μετά την μελέτη και την αξιολόγηση όλων των υφιστάμενων στο σχετικό φάκελο εγγράφων και των προβαλλόμενων λόγων της ενδικοφανούς προσφυγής, επαγόμαστε τα ακόλουθα:

Η προσφεύγουσα υπέβαλε, στις 04/10/2024, 2η τροποποιητική δήλωση φορολογίας εισοδήματος για το φορολογικό έτος 2023, συμπληρώνοντας στον κωδικό 036 του εντύπου Ε1, ο οποίος συμπληρώνεται στην περίπτωση που κάποιος αποκτά εισόδημα από αγροτική επιχειρηματική δραστηριότητα και υπάγεται στις διατάξεις του άρθρου 15 του ν. 4935/2022, με τις οποίες παρέχεται υπό προϋποθέσεις, το κίνητρο της απαλλαγής από την καταβολή φόρου εισοδήματος επί των πραγματοποιούμενων προ φόρου κερδών. Η ανωτέρω δήλωση δεν έγινε αποδεκτή από τη Δ.Ο.Υ. Τρικάλων διότι η σχετική σύμβαση συμβολαιακής γεωργίας του άρθρου 16 του ν. 4935/2022 υποβλήθηκε από την προσφεύγουσα εκπρόθεσμα.

Η προσφεύγουσα, με την υπό κρίση ενδικοφανή προσφυγή, αιτείται την τροποποίηση της ανωτέρω προσβαλλόμενης πράξης διοικητικού προσδιορισμού φόρου εισοδήματος ζητώντας να αναγνωριστεί η σύμβαση συμβολαιακής γεωργίας που έχει συνάψει και να της χορηγηθεί η ανάλογη έκπτωση φόρου.

Επειδή σύμφωνα με το Ν. 4935/2022:

«Άρθρο 4 Απαλλαγή από τον φόρο εισοδήματος στην περίπτωση συνεργασίας προσώπων

Με την επιφύλαξη του άρθρου 15, στην περίπτωση συνεργασίας προσώπων κατά την έννοια της περ. β του άρθρου 2, παρέχεται το κίνητρο της απαλλαγής από την καταβολή φόρου εισοδήματος για κάθε συνεργαζόμενο πρόσωπο επί των πραγματοποιούμενων προ φόρων κερδών, τα οποία προκύπτουν με βάση τη φορολογική νομοθεσία, κατά ποσοστό τριάντα τοις εκατό (30%). Στην περίπτωση που η συνεργασία πραγματοποιείται δυνάμει της ίδρυσης νέου νομικού προσώπου ή άλλης νομικής οντότητας, καθένα από τα συνεργαζόμενα πρόσωπα εισφέρει στο εταιρικό κεφάλαιο του υπό ίδρυση νομικού προσώπου ή της νομικής οντότητας ποσό ίσο με το δέκα τοις εκατό (10%) τουλάχιστον του εταιρικού του κεφαλαίου και το εταιρικό κεφάλαιο του νέου νομικού προσώπου ή της νέας νομικής οντότητας δεν υπολείπεται του ποσού των εκατόν είκοσι πέντε χιλιάδων (125.000) ευρώ. Αν η συνεργασία προσώπων πραγματοποιείται δυνάμει σύμβασης με αντικείμενο τη συμβολαιακή γεωργία, σύμφωνα με το άρθρο 16, ο συνεργαζόμενος παραγωγός εισφέρει στον αγοραστή ποσότητες προϊόντων ίσες με το σαράντα τοις εκατό (40%) τουλάχιστον της συνολικής ποσότητας όμοιων ή παρεμφερών προϊόντων παραγωγής του.

Άρθρο 15 Απαλλαγή από τον φόρο εισοδήματος στην περίπτωση συνεργασίας φυσικών προσώπων, κατά κύριο επάγγελμα αγροτών

1. Σε φυσικά πρόσωπα, κατά κύριο επάγγελμα αγρότες, παρέχεται το κίνητρο της απαλλαγής από την καταβολή φόρου εισοδήματος επί των πραγματοποιούμενων προ φόρου κερδών, τα οποία προκύπτουν από την άσκηση ατομικής αγροτικής επιχειρηματικής δραστηριότητας, με βάση τη φορολογική νομοθεσία, κατά ποσοστό πενήντα τοις εκατό (50%), εφόσον πληρούνται οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

α) είναι αγρότες μέλη νομικών προσώπων και ενώσεων προσώπων εγγεγραμμένων στο Εθνικό Μητρώο Αγροτικών Συνεταιρισμών και άλλων συλλογικών φορέων του άρθρου 22 του Ν. 4673/2020 (Α 52) και προμηθεύουν το νομικό πρόσωπο ή τη νομική οντότητα με ποσότητες προϊόντων ίσες με το εβδομήντα πέντε τοις εκατό (75%) τουλάχιστον της συνολικής ποσότητας όμοιων ή παρεμφερών προϊόντων παραγωγής τους, ή

β) είναι αγρότες που έχουν συνάψει σύμβαση με συγκεκριμένη επιχείρηση - αγοραστή, με αντικείμενο τη συμβολαιακή γεωργία, σύμφωνα με όσα ορίζονται στο άρθρο 16, με την οποία δεσμεύονται για την εισφορά ποσοτήτων προϊόντων ίσων με εβδομήντα πέντε τοις εκατό (75%) τουλάχιστον της συνολικής ποσότητας όμοιων ή παρεμφερών προϊόντων της παραγωγής τους.

2. Η παρ. 1 εφαρμόζεται για κέρδη που αποκτώνται από το φορολογικό έτος 2022 και εφεξής.

Άρθρο 16 Συμβολαιακή γεωργία

Η μελλοντική πώληση αγροτικών προϊόντων μεταξύ παραγωγών και αγοραστών δύναται να συμφωνείται με ιδιωτικές έγγραφες συμβάσεις βεβαίας χρονολογίας. Οι συμβάσεις, που καταρτίζονται, καταχωρούνται από τα συμβαλλόμενα μέρη ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.) «my AADE», σύμφωνα με την παρ. 16 του άρθρου 8 του ν. 1882/1990 (Α 43).

Στις συμβάσεις του πρώτου εδαφίου, για την εφαρμογή άρθρου 15, περιλαμβάνονται:

α) το είδος, η καλλιεργούμενη έκταση και η ποσότητα των προς πώληση αγροτικών προϊόντων,

β) η ελάχιστη χρονική διάρκεια ισχύος της σύμβασης, η οποία δεν μπορεί να είναι μικρότερη από ένα (1) έτος, και

γ) η τιμή του προϊόντος.»

Επειδή στην υπό στοιχεία 127754 ΕΞ 2022 απόφαση των Υπουργών Οικονομικών - Αγροτικής Ανάπτυξης και τροφίμων όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, ορίζεται :

«Άρθρο 1 Αγρότες δικαιούχοι των κινήτρων του άρθρου 15 του ν. 4935/2022

1. Δικαιούχοι του κινήτρου της απαλλαγής κατά ποσοστό πενήντα τοις εκατό (50%) επί του φόρου εισοδήματος από την άσκηση αγροτικής επιχειρηματικής δραστηριότητας του άρθρου 15 του Ν. 4935/2022 είναι φυσικά πρόσωπα, επαγγελματίες αγρότες, εγγεγραμμένοι στο Μητρώο Αγροτών και Αγροτικών Εκμεταλλεύσεων (Μ.Α.Α.Ε.) του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κατά την 31/12 του έτους για το οποίο χορηγείται η απαλλαγή. [...]

Άρθρο 2 Παραγωγοί δικαιούχοι των κινήτρων του τελευταίου εδαφίου του άρθρου 4 του ν. 4935/2022

[...] 2. Η απαλλαγή χορηγείται στα πρόσωπα ή τις οντότητες της παρ. 1, εφόσον πωλούν στο πλαίσιο συμβολαιακής γεωργίας το σαράντα τοις εκατό (40%) τουλάχιστον της συνολικής αγροτικής τους παραγωγής. Για την εφαρμογή της παρούσας παραγράφου απαιτείται η σύναψη τουλάχιστον μίας (1) σύμβασης συμβολαιακής γεωργίας σύμφωνα με το άρθρο 16 του Ν. 4935/2022 και την παρούσα, ανά προϊόν ή παρεμφερή προϊόντα, με την οποία ο παραγωγός δεσμεύεται για την πώληση ποσοτήτων ίσων με το σαράντα τοις εκατό (40%) τουλάχιστον των όμοιων ή παρεμφερών προϊόντων παραγωγής του.

3. Το κίνητρο του παρόντος άρθρου παρέχεται για μέχρι εννέα (9) φορολογικά έτη αρχής γενομένης από το επόμενο έτος εντός του οποίου συνάπτεται η σύμβαση συμβολαιακής γεωργίας. Το συνολικό φορολογικό όφελος από την εφαρμογή του κινήτρου, για τα έτη εφαρμογής του, δεν μπορεί να υπερβαίνει τις 125.000€, κατά τα οριζόμενα στην παο. 3 του άρθρου 6 του ν. 4935/2022.

Άρθρο 4 Τύπος και περιεχόμενο των συμβάσεων συμβολαιακής γεωργίας

1. Οι συμβάσεις συμβολαιακής γεωργίας που συνάπτονται σύμφωνα με το άρθρο 16 του ν. 4935/2022 είναι έγγραφα ιδιωτικά συμφωνητικά μεταξύ του παραγωγού και συγκεκριμένης επιχείρησης - αγοραστή, είτε με τη συνεργασία πιστωτικού ιδρύματος είτε όχι, με την οποία ο παραγωγός δεσμεύεται για την πώληση προϊόντων του.

2. Στα συμφωνητικά της παρ. 1 αναφέρονται κατ ελάχιστον τα εξής στοιχεία:

α) το ονοματεπώνυμο και το πατρώνυμο ή η επωνυμία, κατά περίπτωση, και ο ΑΦΜ των συμβαλλομένων, β) το είδος των προϊόντων,

γ) η έκταση των αγροτεμαχίων, όπου παράγονται τα προϊόντα της περ. β, όπως δηλώνονται στην Ενιαία Αίτηση Ενίσχυσης (δήλωση ΟΣΔΕ) του οικείου έτους. Εάν πρόκειται για κτηνοτροφική εκμετάλλευση, αντί της έκτασης αναγράφεται ο αριθμός του ζωικού κεφαλαίου από το οποίο παράγονται τα προϊόντα της περ. β,

δ) η ποσότητα των προϊόντων,

ε) η χρονική διάρκεια του συμφωνητικού, η οποία δεν μπορεί να είναι μικρότερη του έτους,

στ) η τιμή των προϊόντων,

ζ) ο χρόνος παράδοσης.

Η αναφορά επιπλέον στοιχείων στη σύμβαση δεν επηρεάζει την εφαρμογή της παρούσας

Άρθρο 5 Διαδικασία υποβολής συμβάσεων συμβολαιακής γεωργίας

1. Τα στοιχεία των συμφωνητικών της παρ. 2 του άρθρου 4 που συνάπτονται σύμφωνα με το άρθρο 16 του ν. 4935/2022 υποβάλλονται με τη χρήση ηλεκτρονικής μεθόδου επικοινωνίας μέσω της ψηφιακής εφαρμογής υποβολής συμφωνητικών της παρ. 16 του άρθρου 8 του ν. 1882/1990 (Α 43) στην ψηφιακή πύλη της Α.Α.Δ.Ε., «myAADE».

2. Ως ημερομηνία υποβολής των συμφωνητικών θεωρείται η ημερομηνία οριστικής καταχώρησης των στοιχείων του άρθρου 4 στην εφαρμογή της παρ. 1.

3. Σε περίπτωση που κατά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής υπάρχει τεχνική αδυναμία ολοκλήρωσης της υποβολής, υποβάλλεται σκαναρισμένο αντίγραφο του συμφωνητικού μέσω της ψηφιακής εφαρμογής «Τα αιτήματά μου» στον διαδικτυακό τόπο της Α.Α.Δ.Ε. Ως ημερομηνία υποβολής θεωρείται η ημερομηνία υποβολής του «αιτήματος» στην εφαρμογή. Με την αποκατάσταση του προβλήματος, ο υπόχρεος ακολουθεί αμελητή τη διαδικασία της παρ. 1.

4. Τα στοιχεία των συμφωνητικών υποβάλλονται από τον παραγωγό πριν την έναρξη παράδοσης προϊόντων και επιβεβαιώνονται έως το τέλος του έτους που αφορούν από τον αγοραστή ή αντιστρόφως.

5. Η τροποποίηση των στοιχείων που δηλώνονται είτε λόγω σφάλματος είτε λόγω τροποποίησης του συμφωνητικού είναι δυνατή μέχρι το τέλος του έτους που αφορούν.

6. Τα σχετικά έγγραφα συμφωνητικά διαφυλάσσονται για όσο χρόνο απαιτείται η διαφύλαξη των οικείων παραστατικών πωλήσεων σύμφωνα με τον Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας.

7. Οι προθεσμίες του παρόντος άρθρου είναι ανατρεπτικές.

8. Για τα συμφωνητικά της παρούσας δεν απαιτείται η υποβολή σύμφωνα με την υά αρ. 1065606/7222/ΔΕ-Β/18.7.2000 (Β 951) απόφαση του Υπουργού Οικονομικών.

Άρθρο 6 Μεταβατικές και λοιπές διατάξεις

.... 2. α) Για την εφαρμογή της απαλλαγής από τον φόρο κατά πενήντα τοις εκατό (50%) επαγγελματιών αγροτών σύμφωνα με το άρθρο 1, τα στοιχεία των σχετικών συμβάσεων συμβολαιακής γεωργίας που αφορούν πωλήσεις προϊόντων που έχουν διενεργηθεί εντός του 2022 βάσει συμβάσεων εντός του 2022 ή νωρίτερα, υποβάλλονται στην εφαρμογή της Α.Α.Δ.Ε. πριν την υποβολή των δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος φορολογικού έτους 2022 και το αργότερο μέχρι και τις 30/6/2023 και επιβεβαιώνονται ή απορρίπτονται από τον αγοραστή μέχρι και τις 28/7/2023. Σε περίπτωση που η προθεσμία επιβεβαίωσης ή απόρριψης των στοιχείων από τον αγοραστή παρέλθει άπρακτη, τεκμαίρεται ότι ο αγοραστής επιβεβαιώνει τα υποβληθέντα στοιχεία.

β) Για την εφαρμογή της απαλλαγής από τον φόρο κατά τριάντα τοις εκατό (30%) παραγωγών σύμφωνα με το άρθρο 2, τα στοιχεία των σχετικών συμβάσεων συμβολαιακής γεωργίας που συντάχθηκαν από 26/5/2022 και έως 31/12/2022, για την εφαρμογή του ευεργετήματος από το επόμενο φορολογικό έτος, υποβάλλονται μέχρι και τις 30/6/2023 και επιβεβαιώνονται ή απορρίπτονται από τον αγοραστή μέχρι και τις 28/7/2023. Σε περίπτωση που η προθεσμία επιβεβαίωσης ή απόρριψης των στοιχείων από τον αγοραστή παρέλθει άπρακτη, τεκμαίρεται ότι ο αγοραστής επιβεβαιώνει τα υποβληθέντα στοιχεία. γ) Για την εφαρμογή της απαλλαγής από τον φόρο κατά πενήντα τοις εκατό (50%) επαγγελματιών αγροτών σύμφωνα με το άρθρο 1, τα στοιχεία των σχετικών συμβάσεων συμβολαιακής γεωργίας που αφορούν πωλήσεις προϊόντων που έχουν διενεργηθεί εντός του 2023 βάσει συμβάσεων εντός του 2023 ή νωρίτερα, υποβάλλονται στην εφαρμογή της Α.Α.Δ.Ε. πριν την υποβολή των δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος φορολογικού έτους 2023 και το αργότερο μέχρι και τις 31.3.2024 και επιβεβαιώνονται ή απορρίπτονται από τον αγοραστή μέχρι και τις 30.4.2024. Σε περίπτωση που η προθεσμία επιβεβαίωσης ή απόρριψης των στοιχείων από τον αγοραστή παρέλθει άπρακτη, τεκμαίρεται ότι ο αγοραστής επιβεβαιώνει τα υποβληθέντα στοιχεία.

δ) Για την εφαρμογή της απαλλαγής από τον φόρο κατά τριάντα τοις εκατό (30%) παραγωγών σύμφωνα με το άρθρο 2, τα στοιχεία των σχετικών συμβάσεων συμβολαιακής γεωργίας που συντάχθηκαν εντός του 2023, υποβάλλονται μέχρι και τις 31.3.2024 και επιβεβαιώνονται ή απορρίπτονται από τον αγοραστή μέχρι και τις 30.4.2024. Σε περίπτωση που η προθεσμία επιβεβαίωσης ή απόρριψης των στοιχείων από τον αγοραστή παρέλθει άπρακτη, τεκμαίρεται ότι ο αγοραστής επιβεβαιώνει τα υποβληθέντα στοιχεία.»

Επειδή στο άρθρο 23 του ν. 5104/2024 ορίζεται :

«1. Αν ο φορολογούμενος διαπιστώσει ότι η φορολογική δήλωση που υπέβαλε στη Φορολογική Διοίκηση περιέχει λάθος ή παράλειψη, υποχρεούται να υποβάλει τροποποιητική φορολογική δήλωση. [...]

3. α) Τροποποιητική φορολογική δήλωση υποβάλλεται έως και τη δέκατη (10η) ημέρα από την κοινοποίηση προσωρινού προσδιορισμού του φόρου από τη Φορολογική Διοίκηση ή μέχρι την παραγραφή του δικαιώματος της Φορολογικής Διοίκησης για κοινοποίηση πράξης προσδιορισμού του φόρου».

Επειδή στις 27/09/2024 απεστάλη από την προσφεύγουσα, μέσω της ψηφιακής πύλης της Α.Α.Δ.Ε. "Τα αιτήματά μου", το με αριθμ........../........../....... αίτημα, σύμφωνα με το οποίο ζητούσε, στέλνοντας

ταυτόχρονα και τη σχετική από 06/09/2024 Σύμβαση Συμβολαιακής Γεωργίας, την έκπτωση του κωδικού 036, ο οποίος συμπληρώνεται στην περίπτωση που κάποιος αποκτά εισόδημα από αγροτική επιχειρηματική δραστηριότητα και υπάγεται στις διατάξεις του άρθρου 15 του ν. 4935/2022, με τις οποίες παρέχεται υπό προϋποθέσεις, το κίνητρο της απαλλαγής από την καταβολή φόρου εισοδήματος επί των πραγματοποιούμενων προ φόρου κερδών, τα οποία προκύπτουν από την άσκηση ατομικής αγροτικής επιχειρηματικής δραστηριότητας, κατά ποσοστό πενήντα της εκατό (50%). Στη συνέχεια, η προσφεύγουσα υπέβαλε την με αρ............/04-10-2024 2η τροποποιητική δήλωση φορολογίας εισοδήματος, σύμφωνα με την οποία, ζητούσε να συμπεριληφθεί σε αυτή ο κωδικός 036. Από τον έλεγχο που πραγματοποίησε η φορολογική αρχή, διαπιστώθηκε το εκπρόθεσμο της υποβληθείσας Δήλωσης Στοιχείων Σύμβασης Συμβολαιακής Γεωργίας (06/09/2024) με αποτέλεσμα να προβεί στην εκκαθάριση της δήλωσης, χωρίς να γίνει δεκτός ο κωδικός 036.

Επειδή για την χορήγηση της απαλλαγής 50% από την καταβολή φόρου εισοδήματος φορολογικού έτους 2023 επί των πραγματοποιούμενων προ φόρου κερδών του άρθρου 15 του ν.4935/2022, απαιτείται η εμπρόθεσμη υποβολή της Δήλωσης Στοιχείων Σύμβασης Συμβολαιακής Γεωργίας, ήτοι πριν την 31/03/2024 και την υποβολή δήλωσης φόρου εισοδήματος του οικείου έτους.

Επειδή περαιτέρω η προσφεύγουσα δεν επικαλείται, ούτε αποδεικνύει λόγους ανωτέρας βίας, για τους οποίους θα μπορούσε να αιτηθεί της ως άνω απαλλαγής φόρου, ως εκ τούτου ορθώς η φορολογική αρχή προέβη σε εκκαθάριση της τροποποιητικής δήλωσης χωρίς το συνυπολογισμό του κωδ. 036.

Αποφασίζουμε

την απόρριψη της με ημερομηνία κατάθεσης 29/10/2024 και με αριθμό πρωτοκόλλου........ενδικοφανούς προσφυγής της.................................................με ΑΦΜ.................

Οριστική φορολογική υποχρέωση της υπόχρεης - καταλογιζόμενα ποσά με βάση την παρούσα απόφαση :

Η με αρ.ειδ........../04-10-2024 και αρ. δήλωσης .........Πράξης Διορθωτικού Προσδιορισμού φόρου

εισοδήματος φορολογικού έτους 2023 του Προϊσταμένου της Δ.Ο.Υ. Τρικάλων.
Τελικό χρεωστικό : 13.565,77 €

Εντελλόμεθα όπως αρμόδιο όργανο κοινοποιήσει με τη νόμιμη διαδικασία την παρούσα απόφαση στον υπόχρεο

Ακριβές Αντίγραφο

Η Υπάλληλος του Αυτοτελούς

Γραφείου Διοικητικής Υποστήριξης

ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥΤΗΣ Δ/ΝΣΗΣ

ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

Ο ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΗΣ

ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΗΣ