ΣτΕ 1618/2023
Φορολόγηση των αφορολόγητων αποθεματικών των νομικών προσώπων του άρθρου 45 που σχηματίσθηκαν μέχρι και την 31η Δεκεμβρίου 2013 και τα οποία προέρχονται από κέρδη που δεν φορολογήθηκαν κατά τον χρόνο που προέκυψαν λόγω απαλλαγής αυτών, κατ’ εφαρμογή διατάξεων του προγενέστερου Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος (ν. 2238/1994)
Το παρόν είναι προσβάσιμο μόνο από τους συνδρομητές του κόμβου, αποτελεί αντικείμενο ειδικής επεξεργασίας και πνευματικής δημιουργίας και προστατεύεται από την νομοθεσία περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Συγγενικών Δικαιωμάτων. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση και η με οποιονδήποτε τρόπο και μέσο αναπαραγωγή του, εξ’ ολοκλήρου, τμηματικά ή περιληπτικά.
ΣτΕ 1618/2023
Φορολόγηση των αφορολόγητων αποθεματικών των νομικών προσώπων του άρθρου 45 που σχηματίσθηκαν μέχρι και την 31η Δεκεμβρίου 2013 και τα οποία προέρχονται από κέρδη που δεν φορολογήθηκαν κατά τον χρόνο που προέκυψαν λόγω απαλλαγής αυτών, κατ’ εφαρμογή διατάξεων του προγενέστερου Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος (ν. 2238/1994)
Με την απόφαση 2562/2022 της Ολομελείας του Συμβουλίου της Επικρατείας κρίθηκε, κατ΄ αρχάς, ότι η φορολόγηση με τις ανωτέρω διατάξεις της παρ. 12 του άρθρου 72 του ν. 4172/2013 (νέος Κ.Φ.Ε.) των αφορολόγητων αποθεματικών των νομικών προσώπων του άρθρου 45 του εν λόγω Κώδικα, που σχηματίσθηκαν μέχρι και την 31η Δεκεμβρίου 2013
Φορολόγηση των αφορολόγητων αποθεματικών των νομικών προσώπων του άρθρου 45 που σχηματίσθηκαν μέχρι και την 31η Δεκεμβρίου 2013 και τα οποία προέρχονται από κέρδη που δεν φορολογήθηκαν κατά τον χρόνο που προέκυψαν λόγω απαλλαγής αυτών, κατ’ εφαρμογή διατάξεων του προγενέστερου Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος (ν. 2238/1994)
Με την απόφαση 2562/2022 της Ολομελείας του Συμβουλίου της Επικρατείας κρίθηκε, κατ΄ αρχάς, ότι η φορολόγηση με τις ανωτέρω διατάξεις της παρ. 12 του άρθρου 72 του ν. 4172/2013 (νέος Κ.Φ.Ε.) των αφορολόγητων αποθεματικών των νομικών προσώπων του άρθρου 45 του εν λόγω Κώδικα, που σχηματίσθηκαν μέχρι και την 31η Δεκεμβρίου 2013

