TAXHEAVEN
Η πιο αξιόπιστη πηγή φορολογικής ενημέρωσης
Καλλιθέα, 10/11/2023
Αριθμός Απόφασης: 1842
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ
ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ Α1
Ταχ. Δ/νση: Αριστογείτονος 19
Ταχ. Κώδικας: 176 71 - Καλλιθέα
Τηλέφωνο: 213 1604537
Ε-mail: ded.ath@aade.gr
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις:
α. του άρθρου 63 του Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας (ν. 4987/2022 Α’ 206), εφεξής ΚΦΔ,
β. του άρθρου 10 της Δ. ΟΡΓ. Α 1125859 ΕΞ 2020/23-10-2020 Απόφασης του Διοικητή της ΑΑΔΕ (ΦΕΚ Β’ 4738/26-10-2020) με θέμα «Οργανισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.)», όπως αναριθμήθηκε, τροποποιήθηκε και ισχύει,
γ. της ΠΟΛ 1064/12-04-2017 Απόφασης του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε (ΦΕΚ Β’ 1440/27-04-2017),
δ. Την με αριθμό Α.1165/22.11.2022 απόφαση του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) με θέμα «Υποβολή ενδικοφανών προσφυγών και αιτημάτων αναστολής του άρθρου 63 του Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας (ν.4987/2022), αποκλειστικά ψηφιακά μέσω διαδικτύου από το δικτυακό τόπο της Α.Α.Δ.Ε.» (ΦΕΚ Β’ 6009),
2. Την ΠΟΛ 1069/04-03-2014 Εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών,
3. Την υπ’ αριθμ. Δ.Ε.Δ.1126366 ΕΞ2016/30.08.2016 (Β’2759) Απόφαση του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών «Παροχή εξουσιοδότησης υπογραφής»,
4. Την από 13/06/2023 και με αριθμό πρωτοκόλλου ....... ενδικοφανή προσφυγή της εταιρείας με την επωνυμία «....................................», με ΑΦΜ:......................., που εδρεύει στον Δήμο ....................., τκ ..........., επί της οδού ................. αρ........, κατά, της υπ’ αριθ. ........./06.06.2023 πράξης επιβολής προστίμου της διαχειριστικής περιόδου 01/01/2020 -31/12/2020 που εξέδωσε ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. Ελευσίνας και τα προσκομιζόμενα με αυτήν σχετικά έγγραφα,
5. Τις απόψεις της ανωτέρω φορολογικής αρχής.
6. Την ανωτέρω πράξη επιβολής προστίμου της οποίας ζητείται η ακύρωση,
7. Την εισήγηση του ορισθέντος υπαλλήλου του Α1 τμήματος επανεξέτασης, όπως αυτή αποτυπώνεται στο σχέδιο της απόφασης.
Επί της από 13/06/2023 και με αριθμό πρωτοκόλλου.........ενδικοφανούς προσφυγής της εταιρείας με την επωνυμία «.......................................», με ΑΦΜ:..................., η οποία κατατέθηκε εμπρόθεσμα, δεδομένης της με ημερομηνία έκδοσης 06/06/2023 Απόφασης επιβολής προστίμου που εξέδωσε ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. Ελευσίνας, μετά δε τη μελέτη και την αξιολόγηση όλων των υφιστάμενων στο σχετικό φάκελο εγγράφων και των προβαλλόμενων λόγων της ασκηθείσας ενδικοφανούς προσφυγής, επαγόμαστε τα ακόλουθα:
Με την υπ’ αριθμ........./06.06.2023 πράξη επιβολής προστίμου της διαχειριστικής περιόδου 01/01/2020 - 31/12/2020, καταλογίστηκε προστίμου συνολικού ύψους 500,00€, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 56 του ν.4987/2022, λόγω εκπρόθεσμης υποβολής του Συνοπτικού Πίνακα Πληροφοριών του φάκελου τεκμηρίωσης ενδοομιλικών συναλλαγών, κατά παράβαση, της παρ. 3 του άρθρου 21 του ν.4987/2022.
Επειδή ήδη, η προσφεύγουσα εταιρεία, με την υπό κρίση ενδικοφανή προσφυγή, ζητά, να γίνει δεκτή αυτή και να ακυρωθεί η υπ’ αριθμ......./06.06.2023 πράξη επιβολής προστίμου, καθόσον, η δήλωση που αφορά το έτος 2020, έχει υποβληθεί εμπρόθεσμα, πλην όμως, σε διαφορετικό έτος αναφοράς.
Επειδή στη συνέχεια, η προσφεύγουσα, με την υπό κρίση ενδικοφανή προσφυγή, αναλυτικά ισχυρίζεται ότι, η αρχική δήλωση υπ' αρίθμ. πρωτ............../15.07.2021 που υποβλήθηκε εμπρόθεσμα, αφορά τον συνοπτικό πίνακα πληροφοριών του φάκελου τεκμηρίωσης ενδοομιλικών συναλλαγών για το έτος 2020, και όχι το έτος 2021, το οποίο εκ παραδρομής επιλέχθηκε λανθασμένα [έτος 2021 αντί του ορθού 2020] κατά την υποβολή της ανωτέρω δήλωσης από την προσφεύγουσα, και, για το οποίο κατόπιν των ανωτέρω, η προσφεύγουσα υπέβαλλε [εκπρόθεσμα] εκ νέου, σύμφωνα με την υπ' αρίθμ.πρωτ............/29.06.2022, δήλωση του έτους 2020, τα δεδομένα της χρήσης 2020 χωρίς καμία μεταβολή αυτών.
Επειδή, σύμφωνα με το άρθρο 21 του ν.4987/2022, ορίζεται ότι:
«Άρθρο 21 Φάκελος τεκμηρίωσης
1. Για τις μεταξύ τους συναλλαγές που εμπίπτουν στο άρθρο 50 του Κ.Φ.Ε., καθώς και τη μεταξύ τους μεταφορά λειτουργιών του άρθρου 51 του Κ.Φ.Ε., τα συνδεδεμένα πρόσωπα κατά την έννοια της περ. ζ' του άρθρου 2 του Κ.Φ.Ε., υποχρεούνται να τηρούν Φάκελο Τεκμηρίωσης. Φάκελο Τεκμηρίωσης υποχρεούνται να τηρούν και οι μόνιμες εγκαταστάσεις αλλοδαπών επιχειρήσεων στην Ελλάδα, για τις παραπάνω συναλλαγές τους με το κεντρικό ή με τα συνδεδεμένα πρόσωπα του κεντρικού τους στην αλλοδαπή, καθώς και τα ημεδαπά νομικά πρόσωπα και νομικές οντότητες για τις παραπάνω συναλλαγές τους με μόνιμες εγκαταστάσεις που διατηρούν στην αλλοδαπή.
2. Οι υπόχρεοι της παρ. 1 απαλλάσσονται από την υποχρέωση τήρησης Φακέλου Τεκμηρίωσης, εφόσον:
α) οι παραπάνω συναλλαγές ή μεταφορά λειτουργιών ανέρχονται μέχρι του ποσού των εκατό χιλιάδων (100.000) ευρώ ανά φορολογικό έτος και αθροιστικώς, όταν ο κύκλος εργασιών του υπόχρεου δεν υπερβαίνει τα πέντε εκατομμύρια (5.000.000) ευρώ ανά φορολογικό έτος, ή β) οι παραπάνω συναλλαγές ή μεταφορά λειτουργιών ανέρχονται μέχρι του ποσού των διακοσίων χιλιάδων (200.000) ευρώ ανά φορολογικό έτος και αθροιστικώς, όταν ο κύκλος εργασιών του υπόχρεου υπερβαίνει τα πέντε εκατομμύρια (5.000.000) ευρώ ανά φορολογικό έτος.
3. Ο Φάκελος Τεκμηρίωσης, που αποτελείται κατά περίπτωση από τον Βασικό Φάκελο Τεκμηρίωσης και τον Ελληνικό Φάκελο Τεκμηρίωσης, καταρτίζεται έως τη λήξη της προθεσμίας υποβολής της ετήσιας δήλωσης φορολογίας εισοδήματος και συνοδεύεται από
Συνοπτικό Πίνακα Πληροφοριών, ο οποίος υποβάλλεται ηλεκτρονικά στη Φορολογική Διοίκηση μέσα στην ίδια προθεσμία. Τα υπόχρεα πρόσωπα της παρ. 1 υποβάλλουν Συνοπτικό Πίνακα Πληροφοριών για κάθε φορολογικό έτος, εφόσον δεν εμπίπτουν στις εξαιρέσεις των περ. α' και β' της παρ. 2.
4. Ο Φάκελος Τεκμηρίωσης τηρείται στην έδρα του υπόχρεου καθ' όλο το χρονικό διάστημα για το οποίο υφίσταται υποχρέωση διαφύλαξης των λογιστικών αρχείων (βιβλίων και στοιχείων) του αντίστοιχου φορολογικού έτους. Ο Φάκελος Τεκμηρίωσης τίθεται στη διάθεση της Φορολογικής Διοίκησης οποτεδήποτε ζητηθεί από αυτή μέσα σε τριάντα (30) ημέρες από την παραλαβή του σχετικού αιτήματος από τον υπόχρεο.
5. Ο Φάκελος Τεκμηρίωσης της παρ. 3 περιλαμβάνει ειδικό κεφάλαιο, όπου περιγράφονται γεγονότα που έχουν αντίκτυπο στις πληροφορίες και τα στοιχεία που παρέχονται στους Φακέλους και που οφείλονται σε οποιαδήποτε μεταβολή των συνθηκών της αγοράς. Ο υποκείμενος στον φόρο οφείλει να ενημερώνει τον φάκελο έως το τέλος του φορολογικού έτους μέσα στο οποίο η παραπάνω μεταβολή λαμβάνει χώρα. Με την επιφύλαξη των ανωτέρω, οι Φάκελοι Τεκμηρίωσης Ενδοομιλικών Συναλλαγών της παρ. 3 μπορούν να χρησιμοποιηθούν για το επόμενο φορολογικό έτος, εφόσον επικαιροποιηθούν, ενσωματώνοντας όλες τις αναγκαίες αλλαγές. Η επικαιροποίηση του φακέλου γίνεται μέσα σε τέσσερις (4) μήνες από το τέλος του φορολογικού έτους, κατά τη διάρκεια του οποίου προέκυψε η ανάγκη επικαιροποίησης. Με απόφαση του Διοικητή, είναι δυνατός ο καθορισμός των επικαιροποιήσεων που κρίνονται απαραίτητες, όσον αφορά το περιεχόμενο των Φακέλων Τεκμηρίωσης, είτε σε ετήσια, είτε σε μόνιμη βάση.
6. Με απόφαση του Διοικητή καθορίζονται και εξειδικεύονται το ακριβές περιεχόμενο και τα στοιχεία που περιέχονται στον Φάκελο Τεκμηρίωσης, τον Βασικό Φάκελο Τεκμηρίωσης, τον Ελληνικό Φάκελο Τεκμηρίωσης και τον Συνοπτικό Πίνακα Πληροφοριών, οι περιπτώσεις κατά τις οποίες οι παραπάνω φάκελοι θεωρούνται μη πλήρεις ή μη επαρκείς, οι αποδεκτές μέθοδοι καθορισμού των τιμών των συναλλαγών και οι μέθοδοι καθορισμού του αποδεκτού εύρους των τιμών ή του περιθωρίου κέρδους. Με όμοια απόφαση μπορεί να προβλέπεται η μέθοδος υπολογισμού του κύκλου εργασιών και των αντίστοιχων λογιστικών προτύπων, όπως, επίσης, απλουστευμένη διαδικασία για πολύ μικρές και μικρές οντότητες, όπως αυτές ορίζονται στο άρθρο 2 του ν. 4308/2014 (Α' 251), καθώς και απαλλαγές από την υποχρέωση τεκμηρίωσης για πολύ μικρές οντότητες».
Επειδή, σύμφωνα με το άρθρο 56 του ν. 4987/2022, ορίζεται ότι:
«Άρθρο 56 «Πρόστιμα εκπρόθεσμης υποβολής ή μη υποβολής ή ανακριβούς/ατελούς Συνοπτικού Πίνακα Πληροφοριών ή Φακέλου Τεκμηρίωσης Ενδοομιλικών Συναλλαγών» Στις περιπτώσεις εκπρόθεσμης υποβολής ή μη υποβολής ή υποβολής ανακριβούς/ατελούς Συνοπτικού Πίνακα Πληροφοριών ή Φακέλου Τεκμηρίωσης Ενδοομιλικών Συναλλαγών επιβάλλονται, αντί των προστίμων του άρθρου 54, τα ακόλουθα πρόστιμα:
1. Σε περίπτωση εκπρόθεσμης υποβολής ή υποβολής ανακριβούς/ατελούς υποβολής του Συνοπτικού Πίνακα Πληροφοριών της παρ. 3 του άρθρου 21 επιβάλλεται πρόστιμο υπολογιζόμενο σε ποσοστό ένα χιλιοστό (1/1000) των συναλλαγών του υπόχρεου φορολογούμενου για τις οποίες υπήρχε υποχρέωση τεκμηρίωσης. Το παραπάνω πρόστιμο δεν μπορεί να είναι μικρότερο των πεντακοσίων (500) ευρώ και μεγαλύτερο των δύο χιλιάδων (2.000) ευρώ.
Σε περίπτωση εκπρόθεσμης υποβολής τροποποιητικού Συνοπτικού Πίνακα, το παραπάνω πρόστιμο επιβάλλεται μόνο αν μεταβάλλονται τα ποσά των συναλλαγών και οι συνολικές διαφορές είναι άνω των διακοσίων χιλιάδων (200.000) ευρώ.
Σε περίπτωση υποβολής ανακριβούς Συνοπτικού Πίνακα Πληροφοριών το παραπάνω πρόστιμο υπολογίζεται επί των ποσών που αφορά η ανακρίβεια και επιβάλλεται μόνο αν η ανακρίβεια αφορά ποσοστό μεγαλύτερο του δέκα τοις εκατό (10%) των συνολικών συναλλαγών για τις οποίες υπήρχε υποχρέωση τεκμηρίωσης.
[...]».
Επειδή, σύμφωνα με την εγκύκλιο ΠΟΛ.1252/20.11.2015 με θέμα «Παροχή διευκρινίσεων για την εφαρμογή των διατάξεων του Δέκατου Κεφαλαίου του Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας (ν. 4174/2013, άρθρα 53-62)», διευκρινίστηκε ότι: «[...]
7. Πρόστιμο εκπρόθεσμης υποβολής ή μη υποβολής ή ανακριβούς/ατελούς Συνοπτικού Πίνακα Πληροφοριών ή Φακέλου Τεκμηρίωσης Ενδοομιλικών Συναλλαγών (άρθρο 56) [.]
Επισημαίνεται ότι οι διατάξεις των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου 54 δεν εφαρμόζονται για παραβάσεις σχετικές με την υποβολή του συνοπτικού πίνακα πληροφοριών ή του φακέλου τεκμηρίωσης ενδοομιλικών συναλλαγών, καθώς στις περιπτώσεις αυτές εφαρμόζονται οι ειδικότερες διατάξεις του άρθρου 56. [.]».
Επειδή, στην προκειμένη περίπτωση, σύμφωνα με τα στοιχεία του φακέλου της υπό κρίση υπόθεσης, κατόπιν σχετικού αιτήματος της Υπηρεσίας μας προς την αρμόδια δ/νση υπηρεσιών δεδομένων της Α.Α.Δ.Ε., προκύπτει, σύμφωνα με το υπαρίθμ. πρωτ. ΔΥΠΗΔΕΔ Γ ..................../31.10.2023 έγγραφο, ότι, η προσφεύγουσα εταιρεία υπέβαλε τις κάτωθι δηλώσεις που αφορούν τον συνοπτικό πίνακα πληροφοριών του φακέλου τεκμηρίωσης των ενδοομιλικών της συναλλαγών, [η εμπρόθεσμη υποβολή των οποίων μπορούσε να πραγματοποιηθεί έως τη λήξη της προθεσμίας υποβολής της ετήσιας δήλωσης φορολογίας εισοδήματος]:
|
Αρ. πρωτ. Υποβολής |
Χρήση |
Εκπρόθεσμη Υποβολή |
Ημερομηνία Υποβολής |
|
............... |
2020 |
ΝΑΙ |
29/06/2022 |
|
............... |
2020 |
ΟΧΙ |
15/07/2021 |
|
............... |
2021 |
ΟΧΙ |
29/06/2022 |
|
............... |
2021 |
ΟΧΙ |
29/06/2022 |
Επειδή, η προσφεύγουσα εταιρεία, ως έχουσα φορολογική υποχρέωση, είχε την υποχρέωση για την υποβολή δήλωσης που αφορά τον συνοπτικό πίνακα πληροφοριών του φακέλου τεκμηρίωσης των ενδοομιλικών της συναλλαγών, του έτους 2020, έως τη λήξη της προθεσμίας υποβολής της ετήσιας δήλωσης φορολογίας εισοδήματος του φορολογικού έτους 2020, ήτοι έως την 27/08/2021 [σύμφωνα με την Α.1128/2021 Απόφαση του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε.], και, όπως προκύπτει από τα ανωτέρω, η εν λόγω [αρχική] δήλωση υποβλήθηκε την 15/07/2021 [Αρ.Πρωτ................], και στη συνέχεια την 29/06/2022
[Αρ.Πρωτ................] υποβλήθηκε και τροποποιητική δήλωση αυτής.
Επειδή περαιτέρω, η προσφεύγουσα εταιρεία είχε προθεσμία να υποβάλλει την σχετική δήλωση, [του έτους 2020] εμπρόθεσμα μέχρι την 27/8/2021, κατά τους ισχυρισμούς της, όμως δεν το έπραξε, καθώς, εκ παραδρομής θεώρησε ότι η δήλωση υπ'αρίθμ. πρωτ. ............/15.07.2021 του έτους 2021 που υποβλήθηκε την 15/07/2021, αφορούσε την εκπλήρωση της φορολογικής της υποχρέωσης για το υπό κρίση έτος 2020.
Επειδή επιπρόσθετα, κατόπιν του ανωτέρω σχετικού αιτήματος της Υπηρεσίας μας, αφενός μεν προκύπτει ότι η υπ'αρίθμ. πρωτ........../15.07.2021 δήλωση, αφορά το υπό κρίση έτος 2020, αφετέρου δε, εξετάστηκε ο κατ' ουσίαν ισχυρισμός της προσφεύγουσας και διερευνήθηκε περαιτέρω, εάν ταυτίζονται τα δεδομένα των αρχείων που υποβλήθηκαν από την προσφεύγουσα, μεταξύ της, υπ’ αρίθμ. πρωτ........../15.07.2021 δήλωσης και της υπ'αρίθμ. πρωτ.........../29.06.2022 δήλωσης, από όπου και προέκυψε ότι καταρχήν ταυτίζεται το συνολικό ποσό αυτών, [30.854,73€], αλλά, τα δεδομένα αυτών διαφοροποιούνται ως προς την μέθοδο τεκμηρίωσης, ως κάτωθι,
|
Αρ. Πρωτ.Υποβολής |
Στοιχεία Συνδεδεμένων Επιχειρήσεων |
Εκμίσθωση |
Λοιπά |
|||
|
Α.Φ.Μ. |
Επωνυμία |
Αγορά/λήψη Ποσό ( €) |
Μέθοδος |
Αγορά/λήψη Ποσό ( €) |
Μέθοδος |
|
|
............./ 15.07.2021 |
.................. |
.......ΑΕ |
1200.0 |
4 |
6854.73 |
4 |
|
.........../ 29.06.2022 |
.................. |
.......ΑΕ |
1200.0 |
6 |
6854.73 |
6 |
Επειδή, σύμφωνα με το άρθρο 56 του ν.4987/2022, προβλέπονται κυρώσεις διαδικαστικών παραβάσεων σχετιζόμενες, ως ειδικότερες, στις περιπτώσεις εκπρόθεσμης υποβολής ή μη υποβολής ή υποβολής ανακριβούς/ατελούς συνοπτικού πίνακα πληροφοριών ή φακέλου τεκμηρίωσης ενδοομιλικών συναλλαγών, οι οποίες επιβάλλονται, αντί των προστίμων του άρθρου 54 του ν.4987/2022.
Επειδή, η αρχή της χρηστής διοίκησης επιβάλλει στα διοικητικά όργανα, να ασκούν τις αρμοδιότητες τους σύμφωνα με το αίσθημα δικαίου που επικρατεί, ώστε κατά την εφαρμογή των σχετικών διατάξεων να αποφεύγονται οι ανεπιεικείς και απλώς δογματικές ερμηνευτικές εκδοχές, η εφαρμογή της εν λόγω αρχής επιτάσσει την έκδοση καταλογιστικών πράξεων σε βάρος του φορολογούμενου, όταν από τον γενόμενο σε βάρος του έλεγχο διαγιγνώσκονται αντικειμενικά στοιχεία που στοιχειοθετούν το πραγματικό ορισμένης φορολογικής παράβασης.
Επειδή από το σύνολο των στοιχείων του φακέλου της υπό κρίση υπόθεσης, προκύπτει ότι η εκπρόθεσμη υποβολή της υπ'αρίθμ. πρωτ.........../29.06.2022 δήλωσης, του έτους 2020, αφορά υποβολή τροποποιητικής της υπ' αρ. πρωτ........../15.07.2021 δήλωσης του έτους 2020, στα αναλυτικά δεδομένα της οποίας, δεν μεταβάλλονται τα ποσά των συναλλαγών και οι συνολικές διαφορές δεν είναι άνω των διακοσίων χιλιάδων 200.000€ και συνεπώς δεν επιβάλλεται πρόστιμο σύμφωνα με το εδάφιο γ’ της παρ.1 του άρθρου 56 του ν.4987/2022.
Συνεπώς, κατ' ακολουθίαν του συνόλου των ανωτέρω εκτεθέντων, την εξέταση των προβαλλόμενων λόγων της προσφεύγουσας, τα στοιχεία του φακέλου της υπό κρίση υπόθεσης καθώς και των σχετικών υποβληθέντων, κατά την εξέταση της παρούσας, τυχόν υπομνημάτων και δικαιολογητικών,
Την αποδοχή της από 13/06/2023 και με αριθ. πρωτοκόλλου ......... ενδικοφανούς προσφυγής της εταιρείας «..........................................με ΑΦΜ:...............................
Επικυρώνουμε και προσδιορίζουμε την οριστική φορολογική υποχρέωση του υπόχρεου νομικού προσώπου με βάση την παρούσα απόφαση, ως κάτωθι,
- Φορολογικό Έτος 2020
Συνολικό ποσό προστίμου για καταβολή: 0,00€.
Η παρούσα απόφαση να κοινοποιηθεί από αρμόδιο όργανο με τη νόμιμη διαδικασία στο υπόχρεο νομικό πρόσωπο. Ακριβές Αντίγραφο
Ο/Η Υπάλληλος του τμήματος Διοικητικής Υποστήριξης
ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥ ΤΗΣ Δ/ΝΣΗΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ
Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΗΣ ΥΠΟΔ/ΝΣΗΣ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗΣ
ΓΡΑΜΜΑΤΩ ΣΚΟΥΡΑ
Σημείωση: Κατά της απόφασης αυτής επιτρέπεται η άσκηση προσφυγής ενώπιον των αρμόδιων Διοικητικών Δικαστηρίων εντός τριάντα (30) ημερών από την κοινοποίησή της.