Αποτελέσματα live αναζήτησης

Αρχική › Φορολογικό Αρχείο › Φορολογία Εισοδήματος

ΔΕΔ 4625/2021 — Πίστωση φόρου αλλοδαπής

Πίστωση φόρου αλλοδαπής - Εκκαθάριση τροποποιητικής δήλωσης

ΔΕΔ 4625/2021
Πίστωση φόρου αλλοδαπής - Εκκαθάριση τροποποιητικής δήλωσης

ΚΑΛΛΙΘΕΑ 22.12.2021
ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ: 4625


ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ Α2 ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗΣ 

Ταχ. Δ/νση: Αριστογείτονος 19  
Ταχ. Κωδ. : 17671, Καλλιθέα  
Τηλέφωνο : 213 1604 553

ΑΠΟΦΑΣΗ
Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

Έχοντας υπ' όψη:
1. Τις διατάξεις:
α. Του άρθρου 63 του ν. 4174/2013 (ΦΕΚ Α΄ 170), όπως ισχύει.
β. Του άρθρου 10 της Δ. ΟΡΓ. Α 1125859 ΕΞ 2017/23.10.2020 Απόφασης του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε. (ΦΕΚ Β΄ 4738/26.10.2020) με θέμα «Οργανισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.)».
γ. της ΠΟΛ 1064/12.04.2017 Απόφασης του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΦΕΚ Β΄ 1440/27-04-2017)
2. Την ΠΟΛ 1069/4-3-2014 Εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών.
3. Την αριθμ. Δ.Ε.Δ. 1126366 ΕΞ 2016/30.08.2016 (ΦΕΚ 2759 / τ. Β’ / 01.09.2016) Απόφαση
του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών «Παροχή εξουσιοδότησης υπογραφής».
4. Την από 26.07.2021 και με αριθμό πρωτοκόλλου ………………ενδικοφανή προσφυγή του ‘………………, Α.Φ.Μ. ………………, κατοίκου ……………… ……………….., επί της οδού ………………, κατά της τεκμαιρόμενης σιωπηρής απόρριψης του Προϊσταμένου της Δ΄ Δ.Ο.Υ. ΑΘΗΝΩΝ, της με αριθμό πρωτοκόλλου ………………/12.04.2021 αίτησης για εκκαθάριση της τροποποιητικής δήλωσης φορολογίας εισοδήματος φορολογικού έτους 2015, που υποβλήθηκε για σκοπούς πίστωσης φόρου αλλοδαπής βάσεις της Εγκυκλίου Ε. 2147/2019, και τα προσκομιζόμενα με αυτή σχετικά έγγραφα.
5. Τις απόψεις της ανωτέρω φορολογικής αρχής.
6. Την εισήγηση του ορισθέντος υπαλλήλου του Τμήματος Α2, όπως αποτυπώνεται στο σχέδιο της απόφασης.

Επί της από 26.07.2021 και με αριθμό πρωτοκόλλου ενδικοφανούς προσφυγής του
‘………………, Α.Φ.Μ. ………………, η οποία κατατέθηκε εμπρόθεσμα και μετά την μελέτη και την
 
αξιολόγηση όλων των υφιστάμενων στο σχετικό φάκελο εγγράφων και των προβαλλόμενων λόγων της ενδικοφανούς προσφυγής, επαγόμαστε τα ακόλουθα:

Ο προσφεύγων υπέβαλλε στη Δ.Ο.Υ. Δ΄ ΑΘΗΝΩΝ, την με αρ. πρωτ /12.04.2021
Αίτηση, ζητώντας την εκκαθάριση της τροποποιητικής δήλωσης φορολογικού έτους 2015, που υποβλήθηκε σύμφωνα με την Ε.2147/2019.

Με την αίτηση αυτή ο προσφεύγων ενημέρωσε την ως άνω Δ.Ο.Υ. Δ’ Αθηνών ότι, υπάρχει υπόλοιπο φόρου αλλοδαπής που δεν έχει συμψηφισθεί κατά την εκκαθάριση της αρχικής δήλωσης, και ζητάει να εφαρμοστεί η εγκύκλιος Ε.2147/2019, που είναι δεσμευτική για τη Φορολογική Διοίκηση (άρθρο 9 παράγραφος 2 του ν. 4174/2013), προχωρώντας στην εκκαθάριση της «τροποποιητικής δήλωσής» του.

Η ως άνω Δ.Ο.Υ. δεν απάντησε στην ως άνω αίτηση, και μετά τη παρέλευση της προθεσμίας των ενενήντα ημερών που προβλέπεται από την παράγραφο 2 του άρθρου 63 του ν. 2717/1999 (Κώδικας Διοικητικής Δικονομίας), και από την παράγραφο 2 του άρθρου 42 του ν. 4174/2013, τεκμαίρεται η σιωπηρή απόρριψη της αίτησης.

Κατά της σιωπηρής απόρριψης, ο προσφεύγων υπέβαλλε την υπό κρίση ενδικοφανή προσφυγή, με την οποία ζητά:
1) Να γίνει δεκτή η παρούσα ενδικοφανής προσφυγή.
2) Να ακυρωθεί η τεκμαιρόμενη σιωπηρή απόρριψη (άρνηση), από την κα. Προϊσταμένη της Δ’ Αθηνών, της υπ’ αριθ. ………………/12.04.2021 αίτησης του κ. ………………
3) Να γίνει δεκτή η από 20/12/2019 «τροποποιητική δήλωση» φορολογίας εισοδήματος φορολογικού έτους 2015.
4) Να γίνει εκκαθάριση της από 20/12/2019 δήλωσης.
5) Να επιστραφεί η αχρεωστήτως καταβληθείσα ειδική εισφορά αλληλεγγύης, εντόκως, από την ημερομηνία υποβολής της υπ’ αριθ αίτησης, με το ισχύον επιτόκιο,
προβάλλοντας τους κάτωθι λόγους:
‘’1. Είναι νόμιμη η υποβολή της από 20.12.2019 τροποποιητικής δήλωσης φορολογικού έτους
2015.
2. Υπάρχει υπόλοιπο φόρου αλλοδαπής που δεν έχει συμψηφισθεί κατά την αρχική εκκαθάριση.
3. Η αξίωση για επιστροφή της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης δεν έχει υποπέσει σε παραγραφή.
4. Η Δ.Ο.Υ. Δ΄ ΑΘΗΝΩΝ παραβίασε τις αρχές της Χρηστής Διοίκησης και της Δικαιολογημένης Εμπιστοσύνης του Διοικούμενου.
5. Η ΔΕΔ έχει ήδη εφαρμόσει την Ε.2147/2019.
6. Έντοκη επιστροφή της Ειδικής Εισφοράς Αλληλεγγύης.’’

Επειδή, ο προσφεύγων υπέβαλε ηλεκτρονικά στις 06.07.2016 την υπ. αρ αρχική
δήλωση φορολογίας εισοδήματος φορολογικού έτους 2015 και εκδόθηκε η με αριθμό χρηματικού καταλόγου ………………και ειδοποίησης ………………πράξη διοικητικού
 
προσδιορισμού φόρου. Με την δήλωση αυτή βεβαιώθηκε φόρος ύψους 131.919,17 €. Στον κωδικό 259 της ανωτέρω δήλωσης περιλήφθηκαν μερίσματα αλλοδαπής προέλευσης συνολικού ποσού 60.456,82 €, ενώ ο συνολικός φόρος αλλοδαπής ανερχόταν σε 12.689,18€ και είχε δηλωθεί στον κωδικό 683. Τα προαναφερόμενα μερίσματα (60.456,82 €) προέρχονται από εταιρείες διαφόρων χωρών της αλλοδαπής [Γαλλία (………………, κλπ.), Γερμανία (………………, κλπ.), Η.Π.Α. (………………, κλπ.), Καναδάς (………………Ltd.), Ηνωμένο Βασίλειο (……………….)], και καταβλήθηκαν μέσω αλλοδαπών χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων (τράπεζα CITIBANK Λονδίνου, και τράπεζα HSBC Λονδίνου). Οι εν λόγω αλλοδαπές τράπεζες παρακράτησαν το φόρο ύψους 12.689,18 €.
Η Δ.Ο.Υ. Δ’ Αθηνών εξέδωσε την πράξη διοικητικού προσδιορισμού φόρου, στις 2 Σεπτεμβρίου 2016. Τα μικτά μερίσματα αλλοδαπής πηγής (60.456,82 €), που είχαν δηλωθεί στον κωδικό 295, υπάγονταν σε φόρο εισοδήματος (10%) και ειδική εισφορά αλληλεγγύης (8%). Από το φόρο αλλοδαπής (12.689,18 €), που είχε δηλωθεί στον κωδικό 683, συμψηφίστηκε ποσό 6.045,68 €. Το σύνολο των φόρων (131.919,17 €) που βεβαιώθηκαν με την ανωτέρω πράξη, εξοφλήθηκαν, από τον προσφεύγοντα εντός του 2016 και 2017.

Επειδή, στις 06.08.2019 εκδόθηκε η υπ’ αρ. ………………εντολή μερικού ελέγχου, από τον Κέντρο Φορολογούμενων Μεγάλου Πλούτου που αφορούσε τη φορολογία εισοδήματος του φορολογικού έτους 2015. Στις 31.08.2020 εκδόθηκε η σχετική έκθεση μερικού ελέγχου από το ΚΕΦΟΜΕΠ. Στο πόρισμά της αναφέρει ότι δεν προέκυψε προσαύξηση περιουσίας του ελεγχόμενου κατά το άρθρο 21 παρ. 4 του Ν.4172/2013 για το έτος 2015. Περαιτέρω επιφυλάχθηκε ότι ο έλεγχος είναι μερικός και δεν δεσμεύει την φορολογική αρχή (εντός των προβλεπόμενων νόμιμων προθεσμιών) να εκδώσει άλλη μερική ή πλήρη πράξη ελέγχου, όπως επίσης και επιφυλάσσεται παντός νομίμου δικαιώματος του Δημοσίου για τυχόν διαφορές που θα προκύψουν σε μελλοντικό έλεγχο.

Επειδή, περαιτέρω, σύμφωνα με την Ε.2147/2019, ο προσφεύγων υπέβαλε τροποποιητική δήλωση φορολογικού έτους 2015, στις 20 Δεκεμβρίου 2019. Πιο συγκεκριμένα, ο προσφεύγων υπέβαλε την ανωτέρω «τροποποιητική δήλωση», χωρίς να συμπληρώσει κανένα κωδικό της δήλωσης (Έντυπο Ε1), αναφέροντας στο σώμα της δήλωσης ότι, υποβάλλεται «για σκοπούς πίστωσης φόρου αλλοδαπής βάσει της Ε. 2147/2019».

Επειδή, οι διατάξεις του άρθρου 9 του ν. 4172/2013, ορίζουν, ότι:
‘’1. Εάν κατά τη διάρκεια του φορολογικού έτους ένας φορολογούμενος που έχει φορολογική κατοικία στην Ελλάδα αποκτά εισόδημα στην αλλοδαπή, ο καταβλητέος φόρος εισοδήματος του εν λόγω φορολογούμενου, όσον αφορά στο εν λόγω εισόδημα, μειώνεται κατά το ποσό του φόρου που καταβλήθηκε στην αλλοδαπή για αυτό το εισόδημα. Η καταβολή του ποσού του φόρου στην αλλοδαπή αποδεικνύεται με τα σχετικά δικαιολογητικά έγγραφα, σύμφωνα με τα οριζόμενα στον Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας.
2. Η μείωση του φόρου εισοδήματος που προβλέπεται στην προηγούμενη παράγραφο δεν δύναται να υπερβαίνει το ποσό του φόρου που αναλογεί για το εισόδημα αυτό στην Ελλάδα.’’

Επειδή, η με αριθμό 2465/2018 απόφαση του το ΣτΕ έκρινε ότι: ‘’5. Επειδή, κατά την έννοια των προεκτεθεισών διατάξεων του άρθρου Ι της ΣΑΔΦ, το οποίο ρυθμίζει το πεδίο εφαρμογής της, φόρος επί του εισοδήματος ή, τουλάχιστον, φόρος “χαρακτήρος ουσιαστικώς παρομοίου” με φόρο επί του εισοδήματος είναι, ιδίως, οριστική χρηματική παροχή φυσικού ή νομικού προσώπου προς το κράτος, που έχει υποχρεωτικό χαρακτήρα και καταβάλλεται χωρίς ειδικό αντάλλαγμα, για την αύξηση των δημοσίων εσόδων (πρβλ. Ολομ. ΣτΕ 2563/2015), προς εξυπηρέτηση είτε των εν γένει δημοσιονομικών αναγκών της χώρας (πρβλ. ΣτΕ 1773/2018 επταμ., ΣτΕ 1222/2017), στις οποίες περιλαμβάνεται προφανώς και η κάλυψη του δημοσιονομικού της ελλείμματος, είτε και ειδικού δημόσιου σκοπού (πρβλ. ΣτΕ 1773/2018 επταμ., ΣτΕ 1222/2017), όπως είναι η κρατική οικονομική ενίσχυση ορισμένων, οικονομικά ασθενών ή ευπαθών, κατηγοριών προσώπων (πρβλ. ΣτΕ 1222/2017), εφόσον η εν λόγω επιβάρυνση (έστω κι αν δεν έχει, κατά το άρθρο 78 του ελληνικού Συντάγματος, ως “αντικείμενο” το εισόδημα ορισμένου οικονομικού/φορολογικού έτους: πρβλ. Ολομ. ΣτΕ 2563/2015) έχει ως βάση επιβολής το συνολικό καθαρό εισόδημα του βαρυνόμενου προσώπου σε ορισμένο οικονομικό/φορολογικό έτος. Και τούτο, ανεξαρτήτως του εάν η ανωτέρω οικονομική επιβάρυνση έχει “έκτακτο” χαρακτήρα, δοθέντος ότι (α) το άρθρο Ι της ΣΑΔΦ δεν προβλέπει τέτοιο κριτήριο διάκρισης ........................................
7. Επειδή, η ένδικη ειδική εισφορά αλληλεγγύης του άρθρου 29 του ν.3986/2011 συνιστά φόρο, με βάση επιβολής το ετήσιο συνολικό καθαρό ατομικό εισόδημα των βαρυνόμενων φυσικών προσώπων, ο οποίος θεσπίστηκε για την αντιμετώπιση της δυσχερούς δημοσιονομικής κατάστασης της χώρας (βλ. Ολομ. ΣτΕ 2563/2015). Ο φόρος αυτός επιβλήθηκε διαδοχικά στα (άνω των 12.000 ευρώ) εισοδήματα των φυσικών προσώπων που προέκυψαν κατά τις χρήσεις (φορολογικά έτη) 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 και 2015. Επομένως, κατά το ένδικο φορολογικό έτος (2015), η επίμαχη εισφορά ήδη επιβαλλόταν συνεχόμενα επί έξι (συναπτά) φορολογικά έτη, με συνέπεια να μην μπορεί να χαρακτηρισθεί ως “έκτακτη” ή προσωρινή, χωρίς να ασκεί επιρροή, από την άποψη αυτή, το στοιχείο ότι με το ν.4334/2015 επήλθαν οι προαναφερόμενες μεταβολές ως προς τα κλιμάκια (εισοδήματος της βάσης) επιβολής της και τους εφαρμοστέους συντελεστές. Άλλωστε, ο χαρακτήρας της εν λόγω εισφοράς ως “τακτικού”/ συνήθους φόρου επί του εισοδήματος επιβεβαιώνεται από την ενσωμάτωσή της στον Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος (άρθρο 43Α), την επιβολή της για τα φορολογικά έτη 2016 και 2017 και την προβλεπόμενη στο νόμο επιβολή της για τα επόμενα (του 2017) φορολογικά έτη, χωρίς χρονικό όριο. Υπό τα ανωτέρω δεδομένα και σύμφωνα με όσα έγιναν ερμηνευτικώς δεκτά στη σκέψη 5, η ειδική εισφορά αλληλεγγύης του άρθρου 29 του ν.3986/2011 συνιστά φόρο ο οποίος, τουλάχιστον όσον αφορά το ένδικο φορολογικό έτος 2015, εμπίπτει στο πεδίο του άρθρου Ι της ΣΑΔΦ.’’ (Σχετική ΠΟΛ Ε.2009/2019)

Επειδή, στην ως άνω Εγκύκλιο Ε.2009/2019 αναφέρεται ότι: ‘’...5. Κατόπιν των ανωτέρω, ανακαλείται η εγκύκλιος ΠΟΛ.1099/2018 με την οποία κοινοποιήθηκε η αριθμ. 13/2018 γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, με την οποία είχε γίνει δεκτό ότι η εισφορά αλληλεγγύης δεν εμπίπτει στην κατηγορία των «όμοιων με το φόρο εισοδήματος ή ουσιωδώς παρόμοιας φύσης φόρων», που περιλαμβάνονται στις ισχύουσες Συμβάσεις Αποφυγής Διπλής Φορολογίας, που έχει συνάψει η χώρα μας ’’

Επειδή, στην Εγκύκλιο Ε.2147/2019 με θέμα "Πίστωση, σύμφωνα με το άρθρο 23Β
 
παρ.1 της Πρότυπης Σύμβασης του ΟΟΣΑ, της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης στα εισοδήματα αλλοδαπής που αποκτούν φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδος και για τα οποία η Ελλάδα έχει δικαίωμα φορολόγησης βάσει ισχυουσών ΣΑΔΦ-συμμόρφωση με ΣτΕ 2465/2018”, δίνονται οι κάτωθι διευκρινίσεις:
‘’3. Συνεπώς, σε ό,τι αφορά φορολογικό κάτοικο Ελλάδος που αποκτά εισόδημα αλλοδαπής και για το οποίο έχει και η Ελλάδα δικαίωμα φορολόγησης, διευκρινίζεται ότι σύμφωνα με τις διατάξεις των ΣΑΔΦ που περιλαμβάνουν ρύθμιση όμοια με τη ρύθμιση του άρθρου 23Β παρ. 1 της Πρότυπης Σύμβασης ΟΟΣΑ, στην έννοια του φόρου εισοδήματος Ελλάδας έναντι του οποίου παρέχεται η πίστωση του φόρου αλλοδαπής με βάση τα οριζόμενα και στο άρθρο 9 του ν.4172/2013, περιλαμβάνεται και η ειδική εισφορά αλληλεγγύης του άρθρου 29 του ν. 3986/2011 και του άρθρου 43 Α του ν.4172/2013 κατά το ποσό που αναλογεί στο εισόδημα αλλοδαπής.
4. Τα ανωτέρω εφαρμόζονται για δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος για το φορολογικό έτος 2015 και επόμενα σε συμμόρφωση με την απόφαση ΣτΕ 2465/2018. Σε περίπτωση που έχουν ήδη υποβληθεί και εκκαθαριστεί δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος για τις οποίες συντρέχει λόγος επανεκκαθάρισης, προκειμένου να συμπεριληφθεί και το ανάλογο ποσό της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης, σύμφωνα με όσα διευκρινίστηκαν στις προηγούμενες παραγράφους, οι φορολογούμενοι έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν τροποποιητικές δηλώσεις χειρόγραφα (χωρίς να παρεμβαίνουν σε κάποιο από τα πεδία αυτής, με την ένδειξη στο σώμα της δήλωσης:
«ΓΙΑ ΣΚΟΠΟΥΣ ΠΙΣΤΩΣΗΣ ΦΟΡΟΥ ΑΛΛΟΔΑΠΗΣ βάσει της Ε.2147/2019) στην αρμόδια για τη φορολογία τους Δ.Ο.Υ. μέχρι την τελευταία εργάσιμη ημέρα του τρέχοντος έτους χωρίς την επιβολή κυρώσεων, προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά, όπως αυτά ορίζονται στην Απόφαση ΓΓΔΕ ΠΟΛ.1026/2014 (ΦΕΚ Β'170/30-1-2014). Σε περίπτωση που έχει ήδη καταβληθεί αχρεώστητα η ειδική εισφορά αλληλεγγύης, θα ακολουθείται, επίσης, η ίδια διαδικασία μέσω της υποβολής των τροποποιητικών δηλώσεων χειρόγραφα. Επισημαίνεται ότι η πίστωση του φόρου αλλοδαπής έναντι του αναλογούντος ποσού εισφοράς αλληλεγγύης με βάση την παρούσα διενεργείται εφόσον υπάρχει υπόλοιπο φόρου αλλοδαπής που δεν έχει συμψηφισθεί ήδη κατά την αρχική εκκαθάριση και σε κάθε περίπτωση η εν λόγω πίστωση δεν μπορεί να υπερβαίνει το ποσό του υπολειπόμενου (μη συμψηφισθέντος) φόρου αλλοδαπής.’’ Επειδή, σε συνέχεια των ανωτέρω, η εισφορά αλληλεγγύης συνιστά φόρο, ο οποίος εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου I των ΣΑΦΔ που έχει συνάψει η Ελλάδα και με τις 56 χώρες, στις οποίες συμπεριλαμβάνεται η Γαλλία, η Γερμανία, η Η.Π.Α, ο Καναδάς και το Ηνωμένο Βασίλειο. Επομένως, η ελληνική φορολογική αρχή κατά την εκκαθάριση της φορολογικής δήλωσης του προσφεύγοντος θα έπρεπε να προβεί στην έκπτωση του φόρου εισοδήματος που έχει καταβληθεί στα ως άνω κράτη όχι μόνο από τον οφειλόμενο φόρο εισοδήματος αλλά και από την εισφορά αλληλεγγύης που αντιστοιχεί επί του εισοδήματος που αποκτήθηκε στα ως άνω κράτη με βάση το ελληνικό φορολογικό σύστημα.
Επειδή, ο φορολογικός έλεγχος που διεξήχθη από το Κ.Ε.ΦΟ.ΜΕ.Π. αφορούσε άλλη πηγή εισοδήματος, ήτοι διενεργήθηκε έλεγχος προκειμένου να εξακριβωθεί αν συντρέχουν λόγοι εφαρμογής των διατάξεων του άρθρου 21 § 4 του ν.4172/2013.

Επειδή, σύμφωνα με τα ανωτέρω, πρέπει να ακυρωθεί η τεκμαιρόμενη απόρριψη της με αρ. πρωτ /12.04.2021 αίτησης του προσφεύγοντα και η αρμόδια Δ.Ο.Υ. {Δ΄ ΑΘΗΝΩΝ},
 
πρέπει να κάνει δεκτή την αίτησή του και την από 20.12.2019 τροποποιητική δήλωση Φ.Ε. φορολογικού έτους 2015, και να ενεργήσεις νέα εκκαθάριση σύμφωνα με τις ως άνω διατάξεις και συγκεκριμένα σύμφωνα με την Ε.2147/2019 εγκύκλιο, εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις, και σε θετική περίπτωση η επιστροφή της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης να γίνει νομιμοτόκως σύμφωνα με την υπ΄ αρ. ΔΠΕΙΣ 1198598/31-12-2013 Απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, η οποία ισχύει για αιτήσεις που υποβάλλονται μετά την 01/01/2014, όπου ορίζεται ότι:
«το ύψος του επιτοκίου υπολογισμού των τόκων της παραγράφου 2 του άρθρου 53 του N.4174/2013 που καταβάλλονται στον φορολογούμενο ορίζεται ως το επιτόκιο πράξεων Κύριας Αναχρηματοδότησης της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (MRO) που ισχύει κατά την ημερομηνία ειδοποίησης του φορολογούμενου για την επιστροφή του φόρου, πλέον πέντε και εβδομήντα πέντε (5,75) εκατοστιαίες μονάδες, ετησίως», και η οποία εκδόθηκε κατ’ εξουσιοδότηση της παραγράφου 4 του άρθρου 53 του ν.4174/2013 (Α' 170),

Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε

την αποδοχή της με αριθ. πρωτ. ………………/26.07.2021 ενδικοφανούς προσφυγής του ‘………………’’, Α.Φ.Μ. ………………, την ακύρωση της τεκμαιρόμενης απάντησης του Προϊσταμένου της Δ.Ο.Υ. Δ΄ ΑΘΗΝΩΝ, επί της με αρ. πρωτ. ………………/12.04.2021 αίτησης του προσφεύγοντα, και την διενέργεια νέας εκκαθάρισης της δήλωσης Φ.Ε. φορολογικού έτους 2015 σύμφωνα με τα ανωτέρω.

Η παρούσα απόφαση να κοινοποιηθεί από αρμόδιο όργανο με τη νόμιμη διαδικασία στον υπόχρεο.






Ακριβές Αντίγραφο
Ο/Η Υπάλληλος του Αυτοτελούς
Τμήματος Διοικητικής Υποστήριξης ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥ ΤΗΣ Δ/ΝΣΗΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΗΣ ΥΠΟΔ/ΝΣΗΣ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗΣ
ΓΡΑΜΜΑΤΩ ΣΚΟΥΡΑ

Σ η μ ε ί ω σ η: Κατά της απόφασης αυτής επιτρέπεται η άσκηση προσφυγής ενώπιον των αρμόδιων Διοικητικών Δικαστηρίων εντός τριάντα (30) ημερών από την κοινοποίησή της.