ΣτΕ 233/2021
Εφαρμοστέες διατάξεις στην επιστροφή αχρεωστήτως καταβληθέντος φόρου δια συμψηφισμού
Το παρόν είναι προσβάσιμο μόνο από τους συνδρομητές του κόμβου, αποτελεί αντικείμενο ειδικής επεξεργασίας και πνευματικής δημιουργίας και προστατεύεται από την νομοθεσία περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Συγγενικών Δικαιωμάτων. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση και η με οποιονδήποτε τρόπο και μέσο αναπαραγωγή του, εξ’ ολοκλήρου, τμηματικά ή περιληπτικά.
Αριθμός 233/2021 (όμοια η 234/2021)
Ο Κώδικας Φορολογικής Διαδικασίας με το άρθρο 53 αυτού εισήγαγε νέες ρυθμίσεις αναφορικά τόσο με τον χρόνο έναρξης της τοκοφορίας (άρθρο 53 παρ. 2) όσο και με το επιτόκιο (άρθρο 53 παρ. 4), διαφοροποιούμενος σε σχέση με την προϊσχύουσα ρύθμιση [άρθρο 38 του ν. 1473/1984 (Α΄ 127), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 3 του ν. 2120/1993 (Α΄ 24) και τροποποιήθηκε στη συνέχεια με τα άρθρα 35 παρ. 1 του ν. 2214/1994 (Α΄ 75), 6 παρ. 28 του ν. 2386/1996 (Α΄ 43) και 68 παρ. 1 του ν. 3842/2010 (Α΄ 58)]
Για το χρονικό διάστημα μετά την
Ο Κώδικας Φορολογικής Διαδικασίας με το άρθρο 53 αυτού εισήγαγε νέες ρυθμίσεις αναφορικά τόσο με τον χρόνο έναρξης της τοκοφορίας (άρθρο 53 παρ. 2) όσο και με το επιτόκιο (άρθρο 53 παρ. 4), διαφοροποιούμενος σε σχέση με την προϊσχύουσα ρύθμιση [άρθρο 38 του ν. 1473/1984 (Α΄ 127), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 3 του ν. 2120/1993 (Α΄ 24) και τροποποιήθηκε στη συνέχεια με τα άρθρα 35 παρ. 1 του ν. 2214/1994 (Α΄ 75), 6 παρ. 28 του ν. 2386/1996 (Α΄ 43) και 68 παρ. 1 του ν. 3842/2010 (Α΄ 58)]
Για το χρονικό διάστημα μετά την

